bezpieczenstwo

1. Data: 2000-11-13 13:37:08

Temat: bezpieczenstwo
Od: b...@v...hell.pl (Blue) szukaj wiadomości tego autora

Pytanie brzmi : jaka jest roznica w pojmowaniu poczucia bezpieczenstwa dla
mezczyzny i kobiety ? I jak to jest z samotnoscia dla nich ?

--

Blue * zrozumiec nie znaczy wiedziec, a moze odwrotnie *

2. Data: 2000-11-13 16:43:20

Temat: Re: bezpieczenstwo
Od: "Paweł" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja najbardziej bezpieczny czuję się wtedy gdy wydaje mi się, że jestem na
samym dnie.
Boję się miec rodzinę pnieważ wiem, że wtedy będę czuł się niebezpiecznie bo
będę miał dużo do stracenia i na głowie.
Paweł.

3. Data: 2000-11-13 18:39:21

Od: "Flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do kobiet to one czuja się bezpieczne w ramionach facetów
napakowanych...a nie wiem kidy mężczyzna może się czuć bezpieczny na pewno w
domu to samo tyczy się kobiety.....

4. Data: 2000-11-13 18:42:54

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> będę miał dużo do stracenia i na głowie.
Pawel

Zazwyczaj ma sie cos do stracenia . Ale fajnie jednak czasami zaryzykowac.
Lepiej miec ,cos' chociaz przez jakis czas niz ,nic' zawsze.

5. Data: 2000-11-13 21:27:25

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Nov 2000 19:39:21 +0100, "Flamaster" <n...@p...onet.pl>
wrote:

>Co do kobiet to one czuja się bezpieczne w ramionach facetów
>napakowanych...

... zakladajac, ze mieszkaja w buszu, za kolem podbiegunowym
albo w jakims przestepczym getcie....

w naszej szerokosci geograficznej i rzeczywistosci
spoleczno-politycznej, o wiele bezpieczniej czuje sie kobieta w
ramionach cherlawca dysponujacego glowa pelna pomyslow, kieszenia
pelna gotowki i sercem przepelnionym miloscia do niej, niz w ramionach
napakowanego osilka, ktorego oderwano od pluga.... dotyczy to nawet
tych kobiet, ktore same zostaly wlasnie od pluga granatem oderwane...

--
[cookie]

6. Data: 2000-11-13 21:30:09

Temat: Odp: bezpieczenstwo
Od: "Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flamaster <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8upchu$r7k$...@s...silesia.pik-net.pl...
> Co do kobiet to one czuja się bezpieczne w ramionach facetów
> napakowanych...
Co Ty czlowieku opowiadasz...
Mam nadzieje, ze Flamaster daje sie poprawiac ;-))
Przemysl sobie swoja wypowiedz i ... trzymaj sie
Marek

7. Data: 2000-11-14 08:43:54

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flamaster" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co do kobiet to one czuja się bezpieczne w ramionach facetów
> napakowanych...

Raczej czuja sie duszone ponadliczbowymi miesniami , ale bezpieczne to sie
na pewno nie czuja.

8. Data: 2000-11-14 12:03:24

Od: b...@v...hell.pl (Blue) szukaj wiadomości tego autora

In article <8upchu$r7k$1@shilo.silesia.pik-net.pl>, Flamaster wrote:
>Co do kobiet to one czuja się bezpieczne w ramionach facetów
>napakowanych...a nie wiem kidy mężczyzna może się czuć bezpieczny na pewno w
>domu to samo tyczy się kobiety.....

hmmm liczylem na bardziej rzeczowe podejscie ...
a nie na testosteron i wlasne ego

--

Blue -+=<(*)>=+-
* *

9. Data: 2000-11-14 12:08:15

Od: b...@v...hell.pl (Blue) szukaj wiadomości tego autora

>napakowanych - tak, z pewnością, o ile można powiedzieć, że ktoś jest
>napakowany miłością(!), ciepłem no i ... środkami do zycia :))))))))))))
>
>a nie wiem kidy mężczyzna może się czuć bezpieczny na pewno w
>
>och - na pewno masz rację. Nawet przeprowadzono badania, które jasno
>pokazują, że przebywanie z osobami, z kótrymi czujemy soę dobrze,
>bezpiecznie przełuża życia.... w tym samym badaniu udowodniono również, że
>małżeństwo przedłuża życie.....
>[żródło informacji- zetka]

hmm podejscie materialne ? czy to sie az tak liczy ?
rozumiem sytuacje ..realizm ponad wszystko ale juz bardziej podobala mi
sie pierwsza czesc wypowiedzi... na sam temat ciepla ...
a co z poczuciem samotnosci ... i bycia z kims ? czy nie jest tak ze
kobiety cierpia na lek - bojac sie byc same .. nie mowiac o facetach
ktorzy to tez musza czuc

--

Blue -+=<(*)>=+-
* *

10. Data: 2000-11-14 14:12:57

Od: "Zabka24 " <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, Flamastrze, cos Ci sie chyba placze...
Bezpieczenstwo nie ma nic wspolnego z gora miesni...
Czlowiek, wydaje mi sie, ze tak kobieta jak i mezczyzna, czuje sie bezpiecznie,
wiedzac ze jest akceptowany, rozumiany, kochany... Kiedy wie, ze druga osoba
wyslucha wszystkiego co mu "w duszy gra", ze moze byc przy niej soba, niczego
nie udajac. Do tego zeby czuc sie bezpiecznie potrzebujemy drugiego czlowieka,
jego przyjazni, milosci, ciepla... Potrzebujemy wiedziec, ze mamy do kogo
wracac, z kim sie smiac, komu plakac w rekaw.
Poczucie bezpieczenstwa daje skrycie sie przed "zlym swiatem" w czyichs
ramionach, fakt. Ale tutaj istotne jest to, CZYJE te ramiona sa, a nie JAKIE...
pozdroZaba

Lista korespondencyjna
Hipnoza ericssonowska
Poczucie własnej wartości