bezplodnosc - gdzie leczyc w warszawie?

1. Data: 2002-06-27 19:25:09

Temat: bezplodnosc - gdzie leczyc w warszawie?
Od: a...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow,

Czy ktos moglby mi podrzucic linki do stron, lub polecic dobra klinike
lub lekarza, ktory zajmie sie leczeniem bezplodosci?
Szukalam w necie, ale nie znlazlam nic konkretnego, jezeli zle
szukalam to z gory przepraszam.

pozdr.
Agnieszka

2. Data: 2002-06-28 14:47:20

Temat: Re: bezplodnosc - gdzie leczyc w warszawie?
Od: "glubus" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

najlepsza to nOvum na Puszczyka Warszawa- Ursynów
wiele info znajdziesz tez na stronie www.nasz-bocian.com.pl , forum
dyskusyjnej gazety.pl - kobieta/zdrowie dalej niepłodność

3. Data: 2002-06-28 16:40:06

Od: a...@y...com szukaj wiadomości tego autora

dzieki - wlasnie do nich szukalam namiaru - juz mam:-)

pozdr.
agnieszka

CFV1: pl.rec.uroda (glosowanie)
przepuklina, gdzie szukac pomocy