przepuklina, gdzie szukac pomocy

1. Data: 2002-06-27 18:28:52

Temat: przepuklina, gdzie szukac pomocy
Od: "KUBA" <g...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od kilku dni wynalazlem u siebie w pachwinie cos co moze byc przepuklina, wg
opisow i dolegliwosci jest nia. Chcialem sie upewnic i poszedlem do lekarza
pierwszego kontaktu. Poradzil mi zebym poszedl do chirurga, dal mi
skierowanie. Dzwonilem dzisiaj do Bielanskiego. Mam wizyte na 27 lipca.
Niestety od kilku dni moze i od kilkunastu mam problem z wyproznianiem sie.
Kupilem srodki przeczyszczajace, ale pomimo tego ze czuje ze bulgocze mi w
brzuchu i czuje ze jestem "pelny" nie moge sie zalatwic. Moje wyproznienia
sa bardzo male. Fakt ze to moze moja chora wyobraznia ale latam sie zalatwic
co 5 minut ale nic nie robie. Brzuch jest jak gdyby napelniony a nie moge
sie zalatwic. Problemy zaczely sie po przyjezdzie z wyjazdu weekendowego.
Pomozcie mi gdzie moge za rozsodne pieniadze przebadac sie w najblizszych
dniach. Czy to mozliwe jest zeby to bylo jakies zapalenie jelit. niech mnie
ktos uspokoi ze to nie jest RAK!
Kał jest w normalnym kolorze.
Pozdrawiam
PS. wieczorem jadlem buraki i na drugi dzien zalatwilem sie nimi ( na raty )
a na 3 dzien ich juz nie bylo. denerwuje tylko to uczucie pelnosci i gazy

2. Data: 2002-06-27 19:10:01

Temat: Re: przepuklina, gdzie szukac pomocy
Od: <a...@m...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Od kilku dni wynalazlem u siebie w pachwinie cos co moze byc przepuklina, wg
No z tym rakiem to nieco przesadzasz, ale te objawy to tak jakby nieco objawy
zaczynającej się niedrożności (nie wszystko się zgadza , ale to w końcu
rzeczywistość tylko wirtualna). Moja rada: jak masz wizytę na 27.07 czyli na za
miesiąc to skróć sobie okres oczekiwanie do dzisiaj albo jutro i idź na
chirurgiczną izbę przyjęć do szpitala. Koniecznie opowiedz o objawach, a nie
tylko pokaż co masz do pokazania. No i cóż pozostaje życzyć przyjemnego pobytu
w szpitalu bo jak to rzeczywiście przepuklina z niedrożnością to Cię zoperują;)
No, ale spokojnie, żartuję sobie bo to nie jest nic wielkiego i nie ma się
czego bać
Pozdr
Adi

3. Data: 2002-06-27 20:15:37

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko wybierz sie do tej izby jakoś o przyzwoitej porze a nie o 3 w nocy...

pozdrowienia Tichy

4. Data: 2002-06-27 20:18:46

Od: "KUBA" <g...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zoperują;)
> No, ale spokojnie, żartuję sobie bo to nie jest nic wielkiego i nie ma się
Znasz moze jakas dobra prywatna klinike w warszawie ktora swiadczy zabiegi
typu przepuklina? czy oplaca sie do nich isc?Jakie sa koszty?To jest zabieg
czy operacja? jestem mlodym czlowiekiem (22 lata) i chcialbym sie nacieszyc
sie jeszcze wakacjami, nie widzi mi sie jakos szpital bielanski. Czy
istnieje sposob, jezeli to jest niedroznosc aby odlozyc pojscie do szpitala
na kilka dni, poniewaz rodzice wracaja dopiero 3 lipca z zagranicy i mialbym
wtedy opieke.

blizna
Prosba o porade Pilne !!!
Ukąszenia