Prosba o porade Pilne !!!

1. Data: 2002-06-27 17:54:35

Temat: Prosba o porade Pilne !!!
Od: "Scott" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na wstepie chcialem przeprosic jak to nie ta grupa ale nie ma innego pomyslu
gdzie moze mi to ktos powiedziec a sprawa dla mnie jest pilna a nazywa sie
WKU .............( Dla nie zorientowanych Wojsko mnie chce )
Chcialem zebyscie mi powiedzieli jezeli inne sposoby zawiada ( prosby o
odroczenie itp ) . Podobno zeby odroczyli choc na troche sluzbe musze miec
zwolnienie L4 na minimum dw atygodnie i to takie zeby lezec . Co mozna
zasymulowac w ciagu weekendu zeby dostac takie zwolnienie w ostatecznosci
zlamania jestem zdesperowany a wojsko niestety nie chce sobie odpuscic.
Myslalem o korzonkach nie mozna tego sprawdzic kazdy to moze miec ale nie
jest pewne ze dostane na dwa tygodnie L4 ? Macie jakies jeszcze propozycje ?
Prosze nie komentowac tego glupio bo to mi raczej nie pomoze .......
dziekuje za zainteresowanie
POzdrawiam
Zdesperowany ................................

2. Data: 2002-06-27 18:14:05

Temat: Re: Prosba o porade Pilne !!!
Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Scott" <s...@2...pl> wrote in message
> Prosze nie komentowac tego glupio bo to mi raczej nie pomoze .......

Trzeba bylo myslec duuuuuzo wczesniej.Podejrzewam, ze nie masz matury, bo
poszedlbys na studia.
A teraz kocie do woja!!!!!

pzdr

_#_

3. Data: 2002-06-27 18:17:43

Od: "Scott" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIestety zle podejrzewasz modry czlowieku .
Mam mature ale zmienialem szkole i to im wystarczylo ............. .

4. Data: 2002-06-27 18:25:54

Od: "Rogas" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba bylo myslec duuuuuzo wczesniej.Podejrzewam, ze nie masz
> matury, bo poszedlbys na studia.
> A teraz kocie do woja!!!!!

A tobie sie szpital klania - psychiatrzyczny

---
Rogas

5. Data: 2002-06-27 20:51:54

Od: "Kornik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Scott <s...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:affjgq$1qk$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
?
> Prosze nie komentowac tego glupio bo to mi raczej nie pomoze .......

Z gory informuje ze to kosztowny sposob no i troche dlugotrwale ma skutki.
zrob sobie tatuaz na dloni ale taki ktory sie sam wybarwia (okolo 3lat)
wydziaraj sobie jakies rasistowskie haslo albo cos rownie glupiego ale
pamietaj musi to byc w widocznym miejscu. Tylko zeby haslo nie bylo zbyt
glupie bo dostaniesz E.

zycze powodzenia
NIE DLA POBORU
Kornik szczesliwy wlasciciel kategori D

6. Data: 2002-06-28 07:12:36

Od: "Don" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scott napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>jest pewne ze dostane na dwa tygodnie L4 ? Macie jakies jeszcze propozycje

Troche za pozno juz. Mogles myslec o tym wczesniej.
Nasza wspaniala armia potrzebuje takich ludzi jak Ty. Wiec nie bron
sie przed nia!

Z zolnierskim pozdrowieniem.

7. Data: 2002-06-28 11:59:46

Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej chłopaki! Czego tak drżycie przed tym wojem? Takie chojraki jesteście:
duże, agresywne, ważne itp..., a jak ktoś ma zamiar wam dać w kość to
wymiękacie. Niech żyje WKU!!! Sama chciałam iść do woja, ale coś tam. Nie ma
jak władza absolutna!!!

8. Data: 2002-06-28 22:51:03

Od: "Kornik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik big mama <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:afhj4m$oth$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
> duże, agresywne, ważne itp..., a jak ktoś ma zamiar wam dać w kość to
> wymiękacie. Niech żyje WKU!!! Sama chciałam iść do woja, ale coś tam. Nie

dac w kosc... spoko ale chyba nie warto isc do wojska po to zeby pastwil sie
nad nim kretyn po zawodowce i zaocznej podstawowce ale niestety takie mamy w
wiekszosci wojsko.

Kornik

9. Data: 2002-06-29 05:57:16

Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jak zwykle skonczylo sie belkocie wszytsko wiedzacych debili,

10. Data: 2002-06-29 07:10:48

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kornik" <k...@i...pl> wrote in message

> [...]
sie
> nad nim kretyn po zawodowce i zaocznej podstawowce ale niestety takie mamy

A skad TY to mozesz wiedziec? Nie byles nawet na 6-cio miesiecznym
przeszkoleniu.

pzdr

_#_

Ukąszenia
Infekcja - POMOCY!
Kanałowe leczenie zęba
Lekarz ginekolog
Jak tlumaczyc "squamous-cell vs. "basal-cell"