białaczka

1. Data: 2008-12-08 14:55:05

Temat: białaczka
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Szukam grupy dyskusyjnej osób zmagających się z białaczką. Czy ktoś z
grupowiczów wie coś na ten temat. Będę wdzięczna. Józefa

2. Data: 2008-12-08 18:52:59

Temat: Re: białaczka
Od: ayub <a...@U...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com wrote:

> Szukam grupy dyskusyjnej osób zmagających się z białaczką. Czy ktoś z
> grupowiczów wie coś na ten temat. Będę wdzięczna. Józefa

Chyba forum stricte poświęconemu białaczce to nie ma. Fora nt. chorób
nowotworowych też są ubogie w treści. Szkoda.
Sam jestem po allogenicznym przeszczepie szpiku. Chorowałem na przewlekłą
białaczkę szpikową.

Pozdrawiam.
Sławek

3. Data: 2008-12-08 22:36:30

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam fora w języku angielskim.

Wady:
- Bariera językowa
(No ale nie muszę od razu zakładać, że nie umiesz po angielsku, więc
dlatego to opisuję. A nawet jeśli nie umiesz, to opłaca się kogoś
poprosić, żeby przetłumaczył i zamieścił pytanie. Szczególnie jeśli
jest to pytanie typu jednorazowego, konkretnie o jakiś lek, czy
terapię i nie można się inaczej o tym dowiedzieć.
Ponieważ na takich forach wypowiada się wiele różnych osób o różnej
znajomości języka, to nawet błędy popełniane w pisowni nie specjalnie
wyróżniają się i nie ma co się wstydzić swojego niższego poziomu.
Ważna jest treść, nie ortografia (tylko niech Stokrotka nie bierze
tego za dobrą monetę... nieważne)
Pomocne mogą być słowniki różnego rodzaju dostępne w sieci i systemy
tłumaczące strony (chociażby w samym guglu występuje link "Tłumaczenie
strony" do wersji przetłumaczonej).
)
- często zupełnie inny sposób podejścia do różnych spraw i możliwość
podejmowania różnych działań (np. kupowania suplementów) przez tych
ludzi, zupełnie niekompatybilny z naszą rzeczywistością

Zalety:
- Kolektywna wiedza wielu, wielu ludzi z całego świata. W
przeważającej części z krajów anglojęzycznych, ale z innych także.
- Można znaleźć forum praktycznie na każdy temat.
- Nieraz są to fora z lekarzami specjalistami z danej dziedziny.
- Dyskutowane są najnowsze osiągnięcia, przedstawiane linki do prac
naukowych, co jest przydatne.

W każdym bądź razie życzę powodzenia w walce.

B.

Dobry dentysta w Białymstoku
Wszepienie ICD
Przełom w leczeniu stwardnienia rozsianego
Powiekszajaca sie afta
Ból w krzyżu a zapalenie pęcherzyków nasiennych