białaczka - wilkakora (vilcacora)

1. Data: 2008-02-25 13:32:13

Temat: białaczka - wilkakora (vilcacora)
Od: myszka <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję osób, które chorowały bądź chorują na raka, białaczkę i
leczyły sie własnie preparatem wilkakora oprócz leczenia
konwencjonalnego. Osób, które były u dr, Kaczora w okolicach Poznania.
Mój tato choruje na białeczkę i był u niego ostatnio z mamą. Dostali
zioła do picia, które maja oczyscić jego organizm... chciałabym poznac
opinie ludzi, którzy się z tym zetknęli, którzy mogą powiedziec cos o
tej formie leczenia...

Będe wdzięczna za jakikolwiek kontakt.

2. Data: 2008-02-25 22:07:33

Temat: Re: białaczka - wilkakora (vilcacora)
Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "myszka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
[...]

Choruję , czy też chorowałem na białaczkę limfatyczną .
Przez 6 miesięcy dostawałem chemię .
Obecnie już prawie dwa lata wszystko jest dobrze .
Nigdy nie poszedłbym do żadnego znachora , aby leczyc
tak poważną chorobę .
Szczególnie jeżeli jest to jakiś Kaczor - dość już tamtych dwóch Kaczorów.

Zbyszek

3. Data: 2008-02-26 07:31:13

Od: myszka <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle tylko, że mój tato choruje na najgorszą formę białaczki, bo
lekooporną :( Leczy się w sposób konwencjonalny, ale to chyba nie jest
dziwne, że rodzina stara się go wyleczyć wszystkimi możliwymi
sposobami... Nie chcemy go stracić i jezli jest jakakolwiek szansa, że
metody niekonwencjonalne mu pomogą to ich spróbujemy... Dlatego
jeszcze raz zwracam sie z prośbą do wszystkich by mi pomogli
dowiedzieć się czegoś o tej wilkakorze. Prosze o kontakt z osobami,
które jej zażywały przy białaczce...

4. Data: 2008-02-26 13:49:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Feb 2008, myszka wrote:

> Poszukuję osób, które chorowały bądź chorują na raka, białaczkę i
> leczyły sie własnie preparatem wilkakora oprócz leczenia

moi pacjenci próbujący leczyć chorobę nowotworową tym preparatem
zmarli z powodu choroby zasadniczej. Nie działa. Szkoda pieniędzy.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2008-02-26 13:54:12

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Feb 2008, myszka wrote:

> sposobami... Nie chcemy go stracić i jezli jest jakakolwiek szansa, że

może jest ale na pewno nie poprzez podawania vilakory czy innych
niesprawdzonych ziol. Moim zdaniem dzialanie takich znachorow jest to
tylko niegodna dzialalnosc polegajaca na wyludzaniu od chorych ludzi
pieniedzy. Owszem leki
ziolowe w okreslonych sytuacjach mozna stosowac ale nie w chorobach
nowotworowych i to z mysla, ze da sie nimi kogokolwiek wyleczyc.
To samo dotyczy wilkakory, ktorej biologiczne dzialanie nie jest
do konca znane i nie wiadomo nawet czy w niektorych sytuacjach
nie przyspiesza rozwoju choroby nowotworowej.

Pozdrowienia

P.

6. Data: 2008-02-26 18:13:22

Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszko,

gdyby ta Viclacora i inne podobne ziółka działały, to wierz mi, giganty
farmaceutyczne rzuciłyby się na nie, wykupiły plony czy też zbiory na parę
lat naprzód i zabrały się za wyosabnianie substancji czynnej. Jakoś o ty nie
słychać.

Zamiast wydawać kasę na szarlatana-Kaczora, zafundujcie lepiej tacie prywatną
konsultację u jakiegoś dobrego hematologa w Warszawie, Krakowie czy
Katowicach. Wyjdzie taniej i skuteczniej. W leczeniu przewlekłej bialaczki
limfocytarnej (bo jak rozumiem, to właśnie ta choroba) ma miejsce stały
postęp, tyle że informacje o tym postępie nie zawsze docierają do wszystkich
lekarzy.

A jedyną osobą, która się powinna spotkać z doktorem-kaczorem jest prokurator.

7. Data: 2008-02-26 19:21:52

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy białaczka nie była na liście pszeciwskazń do brania tego preparatu?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

8. Data: 2008-02-26 22:54:17

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> A czy białaczka nie była na liście pszeciwskazń do brania tego preparatu?

proponuję przeczytać moje refleksje na ten temat na blogu
http://medycyna-i-filozofia.blog.onet.pl/ - ostatni wpis -
refleksje te wynikają z doświadczenia i długoleteniego
opiekowania się chorymi na raka płuc.

P.

9. Data: 2008-02-27 08:25:30

Od: myszka <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój tato już bierze zioła od tego doktora... On chce żyć, nie chce
umierać. Chce żyć i my chcemy by ył z nami jak najdłużej. Jest teraz w
domu, bo lekarze postawili juz na nim krzyżyk :( Leczą go objawowo a
nie by wyleczyć :( Jak mozna się z czyms takim pogodzic?? Czy jest
ktoś kto miał kogos chorego na ten rodzaj białaczki?? Na ostrą
białaczkę lekooporną?? Jak u niego to wszystko wyglądalo?? Czy to na
prawdę dziwne, że szukamy innych sposob pomocy?? :(

10. Data: 2008-02-27 20:20:53

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Feb 2008, myszka wrote:

> [...]
> białaczkę lekooporną?? Jak u niego to wszystko wyglądalo?? Czy to na
> prawdę dziwne, że szukamy innych sposob pomocy?? :(

ostra białaczka szpikowa u dorosłych to białaczka o bardzo poważnym
rokowaniu. Jest to zupełnie inna choroba i o innej dynamice niż
dająca stosunkowo dobre rokowania przewlekła białaczka limfatyczna.
Można mieć pewność, że zioła nie pomogą bo jak to jest możliwe, skoro
jest ona oporna na leki. Jeśli stan ojca jest mimo choroby dobry,
to znaczy samodzielnie się porusza itp. to chyba jedynym najrozsądniejszym
działaniem mogłoby być zasięgnięcie opinii w drugim ośrodku
hematologicznym lub jeśli takie możliwości są - czyli jeśli są realizowane
takie programy - to próba poszukiwania leków stosowanych w ramach
doświadczenia klinicznego (oczywiście na zasadach akceptowanych przez
medycynę)

P.
--

dermatolog [Warszawa]