bialy, spadek, oslabienie.

1. Data: 2007-10-21 09:31:31

Temat: bialy, spadek, oslabienie.
Od: "marcin." <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Martwia mnie trzy rzeczy, mianowicie:

- wczoraj oddajac mocz popoludniu i wieczorem jego barwa w srodkowym
strumieniu byla metno biala, a w koncowym juz calkowicie biala (wczesniej,
tez kilka razy tak mialem). Ok. 1.5 miesiaca temu mialem usuwany wyrostek
robaczkowy. Wtedy to zbadano mi mocz i wykryto bialko. Dwa tyg. po operacji
mialem ponownie zbadany mocz i wszystko bylo ok.
Jest to powod do niepokoju?

- mam 174cm wzrostu, wage 57kg, 24lata (nie pamietam dokladnie, ale jakies
2-3 miesiace temu wazylem 59kg).
Wprowadzilem dane do kalkulatora BMI, wynik to 19, wiec na granicy z
niedowaga. Apetyt mam, jadam tyle, co zawsze (mieso, troche ryb, sery,
owoce, warzywa).
Jest to powod do niepokoju?
(Poza tym, rok temu chodzilem na silownie (niecale 2 miesiace). Zazywalem
odzywke (bialko+weglowodany), udalo mi sie jedynie przybrac na masie 0,5kg.
Zastanawiam sie, czy dalej nie probowac z silownia i odzywkami, bo troche
chudawo wygladam.

- spie 9-10h, wstaje o 7-8. Po 6h pracy juz nie mam sil, aby dalej patrzec w
monitor. Najchetniej polozylbym sie. Przychodze do domu, jem obiadokolacje.
Czesto bywa tak, ze siadajac przed TV, po 30 min ogladania, albo na
pierwszej reklamie, zasypiam. Czuje sie po pracy oslabiony, z niechecia do
robienia czegokolwiek.
Jest to powod do niepokoju?

Czy powinienem blizej zainteresowac sie ktoryms z wyzej wymienionych
objawow?
Czy wszystke 3 razem moga mowic o czyms zlym, co sie dzieje w mym
organizmie?
(krew tez mialem badana po operacji i wszystko ok.)

dziekuje za odp,
marcin.

2. Data: 2007-10-21 20:03:05

Temat: Re: bialy, spadek, oslabienie.
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin. wrote:

> Czy powinienem blizej zainteresowac sie ktoryms z wyzej wymienionych
> objawow?
> Czy wszystke 3 razem moga mowic o czyms zlym, co sie dzieje w mym
> organizmie?

nie, Ty nie powinieneś się tym zajmować, ale powinien się nimi zainteresować
lekarz. W miarę szybko, jeśli można zasugerować. Teoretycznie białko może
pojawić się w efekcie wysiłku czy urazów mechanicznych, ale...

Co do ćwiczeń, najpierw wszystko dokładnie skonsultuj z lekarzem - czy Twój
stan zdrowia pozwala na trening. To może być zwykłe przemęczenie, ale może
też być np początek cukrzycy czy w ogóle czegoś paskudniejszego. Lepiej 4
razy wszystko przebadać zanim dodatkowo obciąży się organizm ćwiczeniami.

Jak już upewnisz się że możesz, rób to w ten sposób:

ćwicz jedną partię mięśni zgodnie ze schematem: obciążenie na max 30
powtórzeń, 5 serii, potem 3 dni przerwy. Rozłóż trening spokojnie, powoli,
nawet te 30 minut / dzień. Ważne, żeby każda partia mięśni miała wysiłek po
którym odpocznie przez kilka dni - tylko wtedy będzie zdrowy przyrost.

Dodatkowo ćwicz aerobowo - sporo świeżego powietrza i niezbyt obciążające
ćwiczenia na spalanie kalorii, typu rower czy trucht. Bez żadnych
maratonów, w tym wypadku krócej to zdrowiej.

Ah, i nie zapomnij o rozgrzewce, porządnej rozgrzewce. Twoje stawy z
pewnością nie są w najlepszym stanie (sądząc po wadze i opisie
samopoczucia).

Odżywki białkowe możesz sobie darować. Skup się raczej na dobrym
uzupełnianiu węglowodanów, witamin i soli mineralnych. Póki co masz
rozchwianą równowagę energetyczną, jak się unormuje (ćwiczeniami
aerobowymi) dopiero myśl o budowie masy mięśniowej.

--
www.vegie.pl

Transition CLA
śmierć mózgu - kryteria
Religa: Lekarze chcą zarabiać 16 000 zł
Kwawia dziasla po usunieciu kamienia i boli zab!
Paciorkowce ropne