biegunka

1. Data: 2002-05-30 12:10:32

Temat: biegunka
Od: "monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobote u mojego synka zaczely sie wymioty a nast., dnia ustapily one
miejsca biegunce i goraczce..
W poniedzialek poszlam z nim do lekarza .Przepisał mu :
Lakcid 2x1
biseptol 2x5ml
no i smekte 3x0,5saszetki.
Ustapila goraczka ale biegunka nadal sie utrzymuje .jak mozna ja zatrzymac.

MJ.

2. Data: 2002-05-30 14:50:07

Temat: Re: biegunka
Od: "Bogna" <b...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

monika <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> no i smekte 3x0,5saszetki.
> Ustapila goraczka ale biegunka nadal sie utrzymuje .jak mozna ja zatrzymac.

Smecta powinna pomóc. Spróbuj jagody (teraz tylko mrożone), ponieważ synek ma
kłopoty żołądkowe, postaraj się jagód nie słodzić zbyt wiele. Powodzenia.
Bogna

3. Data: 2002-05-30 14:52:52

Od: "Bogna" <b...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma
> kłopoty żołądkowe, postaraj się jagód nie słodzić zbyt wiele. Powodzenia.
Oczywiście jagody należy najpierw rozmrozić. :-) Bogna

4. Data: 2002-05-30 17:31:42

Od: "Edyta" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> biseptol 2x5ml
> no i smekte 3x0,5saszetki.
> Ustapila goraczka ale biegunka nadal sie utrzymuje .jak mozna ja

moje dzieci miały to samo lecz po 2 dniach przeszło wszystko mogę ci
zaproponowaćna wymioty i wiem że to pomaga sama wypróbowałam .Jeżeli kiedyś
dziecko będzie ci wymiotowało dużo to podaj czopki ;luminal;3*1

w bieg?nkach jedynie Lacidofil lub lakcid 2*1 i nic innego nie wymyślisz
,tylko staraj się aby dziecko dużo piło by się nie odwodniło to będzie dobże
A co do jagód to u mnie się nie sprawdziło ,dziecko póżniej miało gorzej bo
robiło kupę żadką z jagodami.

Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia-Edyta
GG 4626376

5. Data: 2002-06-01 23:19:58

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Edyta" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
kiedyś
> dziecko będzie ci wymiotowało dużo to podaj czopki ;luminal;3*1

Na litosc boska, nie sluchaj tej kobity! ;)
Luminal to fenobarbital, lek o dzialaniu przeciwdrgawkowym, uspokajajacym,
nasennym. Mozna przedawkowac. Po przedawkowaniu jedynym sposobem ratowania
zatrutego jest hemodializa. Daj sobie spokoj z luminalem, zwlaszcza, ze
naprawde to nie jest lek na wymioty. A zreszta i tak zaden pozadny
farmaceuta Ci go nie sprzeda bez recepty.
Przy odrobinie szczescia podajac 3 czopki (45 miligramow) dziecku o wadze
ciala na przyklad 5 kg (a nie piszesz, ile lat / miesiecy ma dziecko i ile
wazy) przekracza sie zalecana dawke dobowa 1.5 krotnie i mozna dzieciaka
skutecznie i na zawsze uspic... A poza tym, to jesli rzygajace dziecko
uspisz (nie na zawsze), to bardzo ladnie i skutecznie moze sie zachlysnac
wlasnymi wymiocinami, ze skutkiem bardzo roznym.

> w bieg?nkach jedynie Lacidofil lub lakcid 2*1 i nic innego nie wymyślisz

A wlasnie ze wymyslisz. Jest sporo lekow dzialajacych w biegunkach - ale nie
piszesz w jakim wieku jest dziecko, wiec trudno cos konkretnego napisac.

> ,tylko staraj się aby dziecko dużo piło by się nie odwodniło to będzie
dobże

Z tym (i tylko z tym w tym poscie) nie sposob sie nie zgodzic, ale nie
zawsze wystarcza samo picie.

> A co do jagód to u mnie się nie sprawdziło ,dziecko póżniej miało gorzej
bo
> robiło kupę żadką z jagodami.

Jakos nie widze roznicy miedzy rzadka kupa z jagodami i bez. A jagody
zawieraja garbniki, ktore potrafia pomoc w lagodniejszych biegunkach. Tak
jak na przyklad tanalbina w tabletkach.

Do Edyty: oczywiscie bledy ortograficzne nie musza dyskwalifikowac wartosci
merytorycznej wypowiedzi, ale zwlaszcza na grupie hierarchii .sci. pisanie
'dobże' i 'żadką' na pewno nie jest dobrym pomyslem.
A tak poza tym, to na przyszlosc zastanow sie troche, zanim doradzisz lek,
ktory potencjalnie moze zabic.

m.

Leki sterydowe
kleszcz w ciele