bielizna

1. Data: 2002-11-17 18:57:15

Temat: bielizna
Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj bylam u krawcowej, by pomierzyla
mnie jak trzeba i bedzie szyla mi sukienke
wieczorowa... postanowilam ze bedzie to sukienka
z bardzo duzym dekoltem na pleckach, bo niestety
z przodu to nie ma za bardzo czego pokazac ;)
ale jak wrocilam do domu zaczelam sie zastanawiac
jak rozwiazac sprawe ze stanikiem do takiej sukienki.
gdyz bez tej czesci garderowy niezbyt chce isc - piersi
w biustonoszu jednak ukladaja sie ladniej....
ale... jaki ten nieszczesny stanik mialby byc?
zeby nie bylo widac na plecach ramionek i no.. calego tylu ;)
niby mam duzo czasu - bo impreza za hoho i troche, ale...
przewiduje ze poszukiwania Stanika Doskonalego bede dlugie :(

dri
nie masz problemu - sam go stworz

1. Data: 2002-11-17 19:27:26

Temat: Re: bielizna
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Nov 2002, dri wrote:

> [...]
> ale... jaki ten nieszczesny stanik mialby byc?
> zeby nie bylo widac na plecach ramionek i no.. calego tylu ;)

Przecież są staniki przystosowane do takich sukienek. Niektóre
(Marks & Spencer na pewno takie sprzedaje, ale nie tylko), dają się
zapinać na pięć różnych sposobów...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-11-17 19:39:40

Od: "Natalia" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dri" <d...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

www.avocado.com.pl
tam wybierz oferte i bielizne do zadan specjalnych i Ivory Rose
Moze bedzie dopowiednia
Pozdrawiam,
Natalia

1. Data: 2002-11-17 20:39:49

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski":
> Przecież są staniki przystosowane do takich sukienek. Niektóre
> (Marks & Spencer na pewno takie sprzedaje, ale nie tylko), dają się
> zapinać na pięć różnych sposobów...
owszem.... zapinane tak, ze nie jest widoczne zapiecie w poziomie,
ale sa takie dluuugasne sznureczki do zapiecia np. na brzuchu ale
i tak cos podejrzanie mi sie wydaje ze te sznureczki by bylo
widac - bo jakos to skrzyzowac na plecach trzeba- bo dekolt ma byc
az do pupy....

dri

1. Data: 2002-11-17 20:43:23

Od: "Jola" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj popytać w sklepach z firmową bielizną ( chyba największa
różnorodność )
Powodzenia
--
Jola + Mati (14 m-cy) z Lublina

1. Data: 2002-11-17 22:36:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <n...@S...go2.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> Użytkownik "dri" <d...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> www.avocado.com.pl
> tam wybierz oferte i bielizne do zadan specjalnych i Ivory Rose
> Moze bedzie dopowiednia

Ja sobie obejrzałam... i przypomniałam jak wczoraj pani na Grochowskiej
"tłumaczyła" klientce, że taki stanik to jest fanaberia, i jeśli już to na
pewno nie na tą kobitkę bo miseczki bywają tylko A i B... a ona ma na pewno
D, a tu proszę w Avocado są i DD nawet...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-11-17 23:42:35

Od: Anka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

dri wrote:

> ale... jaki ten nieszczesny stanik mialby byc?
> zeby nie bylo widac na plecach ramionek i no.. calego tylu ;)

chyba cos znalazlam.. ale pewnie nie wiele pomoge, oprocz podpowiedzi
jak to moze wygladac ;) na stronce Victoria's Secret jest wlasnie taki
biustonosz (backless bra ) ktory przyczepia sie do ciala i siega tylko
pod pachy, wiec nie ma problemu z odkrytymi plecami

http://www2.victoriassecret.com/commerce/application
/prodDisplay/?namespace=productDisplay&origin=online
ProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=4F-151544&rfn
br=54&cgnbr=OSBRPOCCZZZ&page=1&cgname=OSBRPOCCZZZ

moze znajdzie sie podobny w polskim sklepie..
zycze powodzenia :)

xanka

1. Data: 2002-11-18 10:01:00

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pewno nie na tą kobitkę bo miseczki bywają tylko A i B... a ona ma na pewno
> D, a tu proszę w Avocado są i DD nawet...

avocado chyba sie specjalizuje w duzych miseczkach

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-18 14:59:48

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka:
> [...]
=display&prnbr=4F-151544
&rfnbr=54&cgnbr=OSBRPOCCZZZ&page=1&cgname=OSBRPOCCZZ

> moze znajdzie sie podobny w polskim sklepie..

dziekuje...wydrukuje to sobie i bede niczym z listem gonczym po
sklepach szukac ;)))

dri

1. Data: 2002-11-18 18:36:52

Od: "Anna" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ar95n9$prg$1@news.onet.pl...

> [...]
pewno
> D, a tu proszę w Avocado są i DD nawet...

Joanno, byłaś na Grochowskiej, powiedz mi czy tam można płacić kartą?

podklad Avon
Shape
Mustela.
Krem wybielający