bielizna-gdzie trzymacie?

1. Data: 2003-01-16 09:29:41

Temat: bielizna-gdzie trzymacie?
Od: "katiusza" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, co prawda to grupa urodowa, ale poniewaz jakis czas temu znalazlam tu
info o sklepie na grochowskiej, mysle, ze nie bedzie gafa, jak spytam o
bielizne:))) Gdzie i jak trzymacie majciory i staniki? Kompletami, czy
oddzielnie jedno, oddzielnie drugie? Niby problem blahy, ale co rano dostaje
szalu, grzebiac w klebowisku majtek i probujac skompletowac calosc. Jak to
kurcze posegregowac aligancko? Bede wdzieczna, jak napiszecie, jak to u Was
wyglada. Pozdrawiam
PS. Ja trzymam w jednej szufladzie biustonosze,w drugiej majtki, ale mam
balagan totalny:(

1. Data: 2003-01-16 09:40:14

Temat: Re: bielizna-gdzie trzymacie?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jan 2003 09:29:41 +0000 (UTC), "katiusza"
<k...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>wyglada. Pozdrawiam
>PS. Ja trzymam w jednej szufladzie biustonosze,w drugiej majtki, ale mam

a musza byc skompletowane?
ja nie kupuje kompletami, bo to ciezka robota ;))
u mnie to wszystko lezy osobno (w chwili obecnej w wyjatkowo
pieknym porzadku...) kolorami. i ze tak powiem rodzajami ;))
nawet po ciemku trafie

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-16 10:10:31

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message
[ach, nie po kolei cytuje, wiem, wiem]
> nawet po ciemku trafie

Ja tez trafie, bo mam wszystko w jednej szufladzie - to z koniecznosci, bo
deficyt szuflad (malutko miejsca i w ogole). Wiec istnieje spore
prawdopodobienstwo, ze jak nie trafie na stanik, to na gatki, a to juz
polowa sukcesu :))). Po druga polowe wystarczy siegnac reka w kierunku
przeciwnym niz miejsce, z ktorego wyciagnelo sie pierwsza ;))

> a musza byc skompletowane?
> ja nie kupuje kompletami, bo to ciezka robota ;))

Ja tez tak mysle. :)

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-16 10:42:27

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja trzymam bieliznę w szafie na półce (nie mam szuflad- brak miejsca), a
żeby się nie mieszała, to okleiłam dwa pudełka po butach kolorowym papierem
i w jednym trzymam gatki, a w drugim staniki.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-16 10:44:43

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katiusza" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Was
> wyglada. Pozdrawiam
> PS. Ja trzymam w jednej szufladzie biustonosze,w drugiej majtki, ale mam

w ktorychs tam Wysokich Obcasach(GW) byl artykulik ze zdjeciami jakiejs
Francuzki, ktora miala hyzia na punkcie porzadku i jednoczesnie uwielbiala
kompletowac bielizne.Bielizna wisiala na przezroczystych wieszaczkach
kompletami(majtki i stanik- tak wisza czesto w sklepach ) tak jak sukienki w
szafie a do tego byly ulozone tonacjami kolorystycznymi od najjasniejszych
(biale, kremowe, kosc sloniowa ) a na koncu czarne. To jest dobre, jak
kupujesz kompletami. Normalnie jest tak, ze masz pare biustonoszy i cala
baterie majtek.
Ja z majtkami poradzilam sobie tak, ze zaadoptowalam pudelko dlugie i
waskie . Stoi z samego brzegu polki , na calej jego dlugosci, majtki
poskladane w mniejszy format i oblym zlozeniem do gory i tak ciasno jedne
obok drugich leza sobi a wlasciwie to stoja:)).Nie musze przewalac
wszystkich by siegnac po jedna pare. Tak jak ksiazke z polki:)))Tyle, ze od
gory.

Jeszcze jako ciekawostke dodam, ze ta kobieta rowniez miala porzadek w
butach( bylo zdjecie). W szafie z sukienkami ale na gorze, na wysokosci
glowy, bo po co sie schylac - polka na buty. Staly pudelka z butami a od
frontu, aby bylo widac na pierwszy rzut oka- przyklejone kolorowe zdjecia
tych par butow. I z daleka bylo widac czy szpilki, klapki, sandalki zielone
, czerwone i botki sa w srodku. No i sie nie kurza.To jest organizacja:)))

pozdrawiam Jola L-L

1. Data: 2003-01-16 10:56:44

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote in message
[ciach opis Francuzki, a swietny byl!]

Jakby sie pobawic w typy osobowosci, to jestem gotowa isc o zaklad, ze ta
dama reprezentowala typ melancholika. Wg ksiazki "Osobowosc plus" (aj,aj,
kto ja napisal?) melancholik ma zamilowanie do organizacji, precyzji,
uporzadkowania, wlasciwej kolejnosci i starannie dopracowuje szczegoly (we
wlasnym wygladzie zwlaszcza). Slowem perfekcjonista ;)

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-16 11:23:40

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> info o sklepie na grochowskiej, mysle, ze nie bedzie gafa, jak spytam o
> bielizne:))) Gdzie i jak trzymacie majciory i staniki?

Kilka lat temu moja Mama uszyła mi taką kieszeń na wieszaczku (takie coś
długiego z trzema kieszeniami). Bieliznę poukładałam sobie do niej i
powiesiłam w szafie obok innych ciuchów. W jednej kieszeni mam staniki, w
drugiej majtki, a w trzeciej rajstopy i skarpetki. Jak do tej pory kieszeń
zdawała u mnie doskonale egzamin, choć od czasu do czasu trzeba poukładać na
nowo, bo mąż chowając wyprane rzeczy wrzuca je byle jak ;-))

Pozdrawiam, Vicky S.
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-01-16 11:25:09

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolu, a pomyśl jaką dużą szafę trzeba by było mieć, żeby sie to wszystko
pomieściło...;))))) To chyba nawet "Komandor" nie starczy...
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-16 11:28:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>polowa sukcesu :))). Po druga polowe wystarczy siegnac reka w kierunku
>przeciwnym niz miejsce, z ktorego wyciagnelo sie pierwsza ;))

ja tez mam w jednej szufladzie, a jak jest swiatlo zapalone, to
mozna dobrac kolorystycznie jak trzeba (ja, prawde mowiac,
zakladam te a nie inne majtasy i ten a nie inny stanik nie tylko
pdo kolor czegos na wierzchu ale zaleznie od mojego nastroju!
a poukladane sa w pionie - zlozone tak, zeby bylo grzbiet (a la
ksiazka) widziec, inaczej calosc wyglada jak po wscieklym
wulkanie, wojnie 30letniej i szuflada odmawia wspolpracy

>Ja tez tak mysle. :)
>
>Kruszynka

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-16 11:33:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>obok drugich leza sobi a wlasciwie to stoja:)).Nie musze przewalac
>wszystkich by siegnac po jedna pare. Tak jak ksiazke z polki:)))Tyle, ze od

to dokladnie jak ja opisalam Kruszynce przed chwila...nastepna
krewna moja jestes?????

> [...]
>, czerwone i botki sa w srodku. No i sie nie kurza.To jest organizacja:)))

owszem , zrobilam zdjecie jednej parze butow, bo ktos chcial
zobaczyc, hehehe ale ta organizacja to troche mnie straszy...ale
a propos butow w pudelkach, moja przyjaciolka ma metode na ladne
zapachy butow. w podejrzanych butach (ktore po zdjeciu pachna co
najmniej nieswiezo...po prostu w niektorych pudelkach z butami
stoi odswiezacz powietrza. w tak malym miejscu zamknietym nie ma
rady - zabije kazdy zapach a buty beda ladnie pachniec lawenda
albo morkso ;)) no i zapach sie ladnie ulatnia i w calej
garderobie ladnie pachnie

Trys, krewna Joli

K.T. - starannie opakowana

szyyyyja
Zmarszczki w bardzo młodym wieku :(
Skin Maximizer?
wlosy
powitanie i pytanko o krem przeciwzmarszkowy