biorezonans?

1. Data: 2004-03-22 17:35:04

Temat: biorezonans?
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie na temat badania biorezonansem. Mój sześciomiesięczny synek jest
alergikiem i przymierzamy się do tego badania, bo dieta eliminacyjna nie
daje spodziewanych efektów.
pozdrawiam Znajdzia

2. Data: 2004-03-22 18:11:22

Temat: Re: biorezonans?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sadzicie na temat badania biorezonansem. Mój sześciomiesięczny synek
jest
> alergikiem i przymierzamy się do tego badania, bo dieta eliminacyjna nie
> daje spodziewanych efektów.

a co je twój synek?
p.>

3. Data: 2004-03-22 20:24:03

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
dieta eliminacyjna nie

> a co je twój synek?
> p.>

Karmię piersią, a poza tym mały je jabłuszko marchewkę i kaszkę ryżową na
razie, ale nie byłam w stanie opisać reakcji, po każdym z tych produktów, bo
wysypany jest już dwóch miesięcy prawie cały czas
:((((((((((((((((((((((((((. Ja oczywiście też jestem na diecie :(. Robiłaś
moze takie badanie?
Pozdrawiam Znajdzia

4. Data: 2004-03-22 20:26:29

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajdzicha" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> dieta eliminacyjna nie

> Karmię piersią, a poza tym ......

sorry za ten chaos, mam nadzieję, że zrozuiałaś ;)
pozdrawiam Znajdzia

5. Data: 2004-03-23 11:17:35

Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sadzicie na temat badania biorezonansem. Mój sześciomiesięczny synek
jest
> alergikiem i przymierzamy się do tego badania,

Witaj

Moj teraz 9-letni syn byl badany biorezonansem a takze odczulany. Nic
kompletnie to nie dalo, nawet mu sie pogorszylo (nie wiem czy od tego)
A jakis szczery lekarz, ktory przez dluzszy czas mial gabinet biorezonansowy
i "odczulal", powiedzial mi, ze to wszystko to jest oszukanstwo.
Wiec mimo wszystko proponuje wizyte u alergologa.

Pozdrawiam
Agnieszka

TYPES OF TUMOURS PULMONARY CAUSED BY BACTERIA
Poszukuje artykułów - IL-18
Moze ktos wie?
Przestrzeń podtwardówkowa
pytanie do ortopedy