biotatuaż

1. Data: 2003-04-10 17:27:36

Temat: biotatuaż
Od: "Hanna Gąsowska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy to właściwe miejsce, ale szukam informacji na temat biotatuaży.
Jak długo tak naprawdę się utrzymuje, po jakim okresie znika (czy
całkowicie), czy i gdzie warto zrobić sobie tego typu tatuaż?
Będę wdzięczna za wszelkie info i osobiste doswiadczenia w tej dziedzinie.

1. Data: 2003-04-10 18:14:46

Temat: Re: biotatuaż
Od: "Ula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak długo tak naprawdę się utrzymuje, po jakim okresie znika (czy
> całkowicie), czy i gdzie warto zrobić sobie tego typu tatuaż?

Nie sądzę, żeby to był najlepszy pomysł - robienie sobie czegoś takiego.
Słyszałam bardzo niepochlebne opinie w studiach tatuażu (prawdziwego)
Zazwyczaj osoby robiące te tradycyjne tatuaże nie wiedzą w ogóle o co
chodzi, więc jeśli oni nie wiedzą.. to ja dziękuję..
Poza tym myślisz, że jak on ci zniknie? Jednego dnia już poprostu go nie
będzie?

1. Data: 2003-04-10 18:23:55

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Gąsowska" napisał w wiadomości:

Będę wdzięczna za wszelkie info i osobiste doswiadczenia w tej dziedzinie.

Ja osobiscie doswiadczenie nie mam, ale rowniez slyszalam niezbyt dobre
opinie o tego rodzaju ozdobie. Przede wszystkim dlatego , te biotatuaz tak w
100% chyba nigdy nie znika (wiadmo ze nie jest tak, ze pewnego ranka
budzisz sie i juz go nie masz). Znika powoli ale nie do konca. I do tego
proces "znikania" nie jest zbyt przyjemny, tatuaz wyglada jak siniak :(
Jesli juz chcesz miec taka ozdobe, to ja juz predzej polecalabym trwaly
tatuaz. Sprawe oczywiscie nalezy przemyslec , bo wiadomo ze tatuaz zostaje
juz na cale zycie, oraz wybrac porzadne studio. Polecano mi studio The Relic
(czy jakos tak podobnie) w Chorzowie, ale jak do tej pory jeszcze sie tam
nie wybralam, wiec osobiscie polecic nie mogę.
Pozdro
Ania

1. Data: 2003-04-10 18:48:32

Od: olidka <o...@w...o2-pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Gąsowska napisał(a):

> [...]
> biotatuaży. Jak długo tak naprawdę się utrzymuje, po jakim okresie
> znika (czy całkowicie), czy i gdzie warto zrobić sobie tego typu
Moja znajoma zrobila sobie biotatuaz, motylka, mial zniknac po jakims
okresie czasu, chyba po roku, moze po dwoch, nie wazne bo... nie znikl. Na
znikniecie czeka juz ponad poltora roku. Z ust fachowca slyszalam opinie,
podobna do tej, ktora przedstawila Ania. Schodzi nieregularnie, o tym, ze
zaczyna przypominac siniak nic nie slyszalam, mozliwe. Znajoma swoj ciagle
ma, nadal jest dosyc wyrazny, troche stracil moze na intensywnosci,
Ja mam tatuaz trwaly, z bialego pigmentu i jestem bardzo zadowolona. Podoba
sie nawet moim rodzicom. Fakt nie rzuca sie w oczy, ale nie takie bylo
zalozenie. Chcialam miec i mam i jest git:)

Lidka

1. Data: 2003-04-10 18:52:42

Od: "Hania" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aż tak naiwna to nie jestem, zdaję sobie sprawę, że taki tatuaż znika przez
miesiące,a nawet lata blaknąc. Natomiast mam watpliwości co do estetyki
takiego zanikania i czy jest ono całkowite,dlatego pytam.Ale i tak dzięki za
odpowiedź.
Hania

1. Data: 2003-04-10 20:38:12

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olidka" <o...@w...o2-pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie nawet moim rodzicom. Fakt nie rzuca sie w oczy, ale nie takie bylo
> zalozenie. Chcialam miec i mam i jest git:)

Bialy pigment?
Moglabys powiedziec cos wiecej?

1. Data: 2003-04-10 20:41:15

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Ula <g...@p...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

> [...]
| chodzi, więc jeśli oni nie wiedzą.. to ja dziękuję..
| Poza tym myślisz, że jak on ci zniknie? Jednego dnia już poprostu go nie

Czy biotatuaż to zwykły tatuaż tymczasowy robiony przez nakłuwanie czy też
może henną? A może to jeszcze coś nowszego? :) Bo może to, co poniżej,
okaże się kompletną bzdurą? :)

http://www.yakuza.pl/tatookolczykowanie.html (jest tam fragment o tatuażu
tymczasowym)
http://www.tattoo.com.pl/historia.htm (tu również, choć mi wpadł w oko ten
retusz - jest mlask :))

Owszem, można znaleźć również artykuły zwolenników, jak np.:
http://www.gej.net/lifestyle_temptoo.phtml

IMVHO (niekoniecznie słusznym zresztą) na temat skóry, barwników i tatuażu
najlepiej zorientowane są chyba właśnie osoby, które je robią... a
fachowcy od 'stałych' tatuaży są sceptyczni lub jawnie wrodzy tej formie
reklamy i promocji owej sztuki - jako bezpiecznej, niegroźnej i
tymczasowej.

Właściwie reklamują ów tatuaż prawie wyłącznie strony, które podają
określony salon, gdzie można to zrobić :)

Może na hennie albo nalepkach z 'Dziewczyny' poprzestać, jeśli nie jest
się pewnym? :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek.

1. Data: 2003-04-10 21:06:21

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

<ciach wszystko>

Bardzo prosze odpowiadaj _pod_ postem. Polecam:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Pozdr,
Szwedka
--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

1. Data: 2003-04-10 21:12:54

Od: olidka <o...@w...o2-pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):

> Bialy pigment?
> Moglabys powiedziec cos wiecej?

Hmmm. ale co tu wiecej pisac? To zwykle tatuaz, wykonany tradycyjna metoda
(nakluwanie skory), zamiast normalnego (niebieskiego, czarnego)
pigmentu zostal uzyty bialy. Jest nieduży, umieszczony na kostce lewej nogi
i nie rzuca sie w oczy. Z uplywem czasu tatuaz zmienil odrobinke kolor na
lekko kremowy. Poniewaz wzor mojego tatuazu to tribal (cos jak cierniowe
galazki) niektorzy mowia, ze wyglada to troche jak blizna. Coz dla mnie to
wyglada jak bialy tatuaz, ale....jesli czlowiek decydyje sie na taki rodzaj
tatuazu powinien wziasc pod uwage, iz taki widok moze nasunac okreslone
skojarzenia. To by bylo na tyle. Tatuaz idzie spac;)

Lidka

1. Data: 2003-04-10 21:16:10

Od: "niniel" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie, moze cos wiecej bo ja tez o tym slyszalam , ale wydawalo mi sie ze
to niedostepne w polsce

n.

Blonde spray w Łodzi
Szukam dobrej kosmetyczki w RADOMIU!!!!!!!!!
cena Art Deco
WAX
PETROLE