biura podróży, wczasy, wycieczki

11. Data: 2004-06-24 19:41:36

Temat: Re: biura podróży, wczasy, wycieczki
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbesin$nc0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Bo w Polsce wszystkie firmy turystyczne ida na latwizne bo ich
wlasciciele
> chca zarobic maksymalnie duzo w ciagu jednego sezonu i zlikwidowac
interes
> zeby nieplacic podatkow. A wystarczy wejsc na strone jakiej kolwiek
> zagranicznej firmy turystycznej zeby zobaczyc dzial, ktory na ogol
nosi
> nazwe Special Needs zeby zobaczyc oferte dla ON
-----------------------
Nie generalizowałbym tego problemu, z pewnością jest sporo firm które
"zwijają się" po jednym sezonie, albo wręcz stosują różne kruczki żeby
wykantować klientów.
Jeśli pisze o mojej koleżance, to wiem co piszę i nikomu nie
poleciłbym firmy "krzak".
Jednak organizowanie czegokolwiek dla ON wymaga dużo większych starań,
bo wymagania są w tym przypadku dużo większe, a jednocześnie oferta
nie może być "wyśrubowana" cenowo, bo nie byłaby kierowana do ludzi
wyróżniających się zamożnością, wręcz przeciwnie. Jeśli ktoś prowadzi
jakiś interes to nie jest naganną rzeczą, że chce mieć z tego jakiś
dochód, dotyczy to wszystkich, również ON prowadzących DG, w innym
przypadku taka działalność pozbawiona byłaby sensu.
Problem oszustw, to już inna bajka, choć często obecna przy
prowadzeniu biur podróży. Ja niczego konkretnego jeszcze nie
obiecałem. Jeśli coś uda mi się załatwić, to jedyne co mogę
zagwarantować, to uczciwe działanie firmy, o której napisałem [działa
od wielu lat i podatki płaci...].
Zdrówko!
--
Zbig A G
[NB: Jeśli przyjąć za prawdę uwagi o sposobie korespondowania w

12. Data: 2004-06-25 08:03:25

Od: "Tetrus" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo, bardzo proszę o pomoc.
> E.
>
> Witaj. mysle sobie, ze skoro twoja niedyspozycja jest niewidoczna i nie
wymagasz jakis specjalnych warunkow to wykup pierwszelepsze wczasy w biurze
podrozy np chorwacja i jazda!...aha i nie tragizuj tak bo piszesz tak ,jakby
ludzie to bylo zlo najwieksze na ziemi..

13. Data: 2004-06-25 09:59:38

Od: "Tetrus" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

14. Data: 2004-06-27 19:39:55

Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr, wypełniłam formularz zgłoszeniowy :-) mam nadzieję, że do 22 lipca
uda mi się na tyle oddalić od krzaków aby być choć odrobinę atrakcyjną
towarzyszko. Pozdrawiam maciejkowo,
E.

15. Data: 2004-06-29 00:18:04

Od: "jojtek" <j...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Moze mnie pamietacie, kiedys moja dziewczyna pisala na temat turystyki osob
niepelnosprawnych prace magisterska ( dl zainteresowanych obronila sie na 5)
( jeszcze raz dzieki za pomoc tym ktorzy chcieli pomoc ) Obecnie pracuje w
Nautice ( www*nautica*pl ) ktora organizuje wyjazdy rowniez dla osob
niepelnosprawnych ( glownie nurkowanie ) ale na codzien Ci ludzie przebywaja
i pracuja z osobami niepelnosprawnymi.

Użytkownik "edycja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy istniej? jakie? biura podróży/instytucje/organizacje organizuj?ce
> wycieczki b?dĽ wczasy dla osób niepełnosprawnych. Interesuje mnie jaki?
> wyjazd, na kilka dni (tydzień, dwa) poza granice naszego kraju. Np.
wczasy,

16. Data: 2004-06-29 17:33:39

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jojtek pisze w news:cbqcgm$jdk$1@news.onet.pl

> Moze mnie pamietacie, kiedys moja dziewczyna pisala na temat turystyki osob
> niepelnosprawnych prace magisterska ( dl zainteresowanych obronila sie na 5)

Gratuluję!
I bardzo, ale to bardzo chciałabym poznać wyniki i wnioski z
pracy - taki jest zwyczaj, że się podaje osobom zainteresowanym,
a ja jestem zainteresowana bardzo. ;) Może być na priva, jeśli
nie chcesz na grupie, chociaż myślę, że parę osób tutaj by się
zainteresowało...

Scally [zainteresowana, choć nie bardzo widząca związek z postem
edycji ;)]

17. Data: 2004-07-01 09:44:25

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/27/2004 9:39 PM,Na pl.soc.inwalidzi edycja napisał(a):

> uda mi się na tyle oddalić od krzaków aby być choć odrobinę atrakcyjną
> towarzyszko. Pozdrawiam maciejkowo,
> E.

Witam w ten pierwszy prawdziwie letni dzień

No zobaczmy z czego składa się przepis na "atrakcyjność towarzyską:

Weź makutrę ( dla niezorientowanych miska służąca do ucierania mas
na różnego rodzaju ciasta masy. wewnętrzne ścianki pokryte są rowkami co
ułatwia rozcieranie składników ) to w nawiasie głownie dla panów w
każdym wieku.
utrzyj w niej odrobinę poczucia humoru kilogram uśmiechu 3 kwarty z
dwie trzy ciekawe rozmowy i umiejętność słuchania gdy wszystko się
dobrze połączy... gotowe

spożywać zaraz po przygotowaniu koniecznie w towarzystwie im większym
tym lepiej

Dodatki
Piwo - dla tych po 18 roku życia
kawa- od 15 w wzwyż
dobrze też spożywać na łonie natury
z powyższego przepisu wynika że:

Atrakcyjna towarzysko to ty już jesteś jestem o tym przekonany.

--
Piotr
www.pmbb.webpark.pl taka stronka bliskiej mi osoby :-)

Tacię ....
Kłopoty z kolanem - może sprawy reumatyczne?
Telekomunikacyjne Rachunki w Brajlu - dowcip TP S.A.
Lato
test