Re: biura podróży, wczasy, wycieczki

From: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: biura podróży, wczasy, wycieczki
Date: Thu, 24 Jun 2004 21:41:36 +0200

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbesin$nc0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Bo w Polsce wszystkie firmy turystyczne ida na latwizne bo ich
wlasciciele
> chca zarobic maksymalnie duzo w ciagu jednego sezonu i zlikwidowac
interes
> zeby nieplacic podatkow. A wystarczy wejsc na strone jakiej kolwiek
> zagranicznej firmy turystycznej zeby zobaczyc dzial, ktory na ogol
nosi
> nazwe Special Needs zeby zobaczyc oferte dla ON
-----------------------
Nie generalizowałbym tego problemu, z pewnością jest sporo firm które
"zwijają się" po jednym sezonie, albo wręcz stosują różne kruczki żeby
wykantować klientów.
Jeśli pisze o mojej koleżance, to wiem co piszę i nikomu nie
poleciłbym firmy "krzak".
Jednak organizowanie czegokolwiek dla ON wymaga dużo większych starań,
bo wymagania są w tym przypadku dużo większe, a jednocześnie oferta
nie może być "wyśrubowana" cenowo, bo nie byłaby kierowana do ludzi
wyróżniających się zamożnością, wręcz przeciwnie. Jeśli ktoś prowadzi
jakiś interes to nie jest naganną rzeczą, że chce mieć z tego jakiś
dochód, dotyczy to wszystkich, również ON prowadzących DG, w innym
przypadku taka działalność pozbawiona byłaby sensu.
Problem oszustw, to już inna bajka, choć często obecna przy
prowadzeniu biur podróży. Ja niczego konkretnego jeszcze nie
obiecałem. Jeśli coś uda mi się załatwić, to jedyne co mogę
zagwarantować, to uczciwe działanie firmy, o której napisałem [działa
od wielu lat i podatki płaci...].
Zdrówko!
--
Zbig A G
[NB: Jeśli przyjąć za prawdę uwagi o sposobie korespondowania w