blad-zaniedbanie lekarza?

1. Data: 2004-05-14 11:45:21

Temat: blad-zaniedbanie lekarza?
Od: Malgoska <"gosiak83(usunto)"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

witam.
zastanawia mnie czy ginekolog moze nie zauwazyc w macicy dwoch duzych
guzow? jeden 12cm-8cm a drugi o srednicy 6 cm.
pozdrawiam
malgosia

2. Data: 2004-05-14 17:18:15

Temat: Re: blad-zaniedbanie lekarza?
Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastanawia mnie czy ginekolog moze nie zauwazyc w macicy dwoch duzych
> guzow? jeden 12cm-8cm a drugi o srednicy 6 cm.

Uważam że moze jesli nie bylo zrobione Usg, a to dlatego ze przecież jesli
ta odoba jest otyla to moze nie wybadac. Zreszta role odgrywa też położenie
macicy.

Ale wg mnie powinien jednak dać rade a jesli nie jest w stanie dokładnie
zbadać macicy to powinien skierowac na Usg.

3. Data: 2004-05-14 17:59:26

Od: Malgoska <"gosiak83(usunto)"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 14 May 2004 19:18:15 +0200, na pl.sci.medycyna, Rafał W napisal:
> [...]
>
> Ale wg mnie powinien jednak dać rade a jesli nie jest w stanie dokładnie
> zbadać macicy to powinien skierowac na Usg.

niestety nie wyslal wrecz przeciwnie stwierdzil ze jest czysto i ze pani (
tu moja babcia) moze sie cieszyc ze nie ma zadnych problemow z macica. jeli
by dalej odczuwala bole to ma sie ponownie zglosic.
pozdrawiam
malgosia

4. Data: 2004-05-14 18:37:23

Od: "Gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgoska" <"gosiak83(usunto)"@poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
jeli
> by dalej odczuwala bole to ma sie ponownie zglosic.

W takim razie wg mnie to byl blad lekarski ale radze podejsc do jakiegos
obiektywnego ginekologa! i jego zapytac ale zapytac czysto teoretycznie ja
tak zawsze robie.

5. Data: 2004-05-14 18:41:29

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

> witam.
> zastanawia mnie czy ginekolog moze nie zauwazyc w macicy dwoch duzych
> guzow? jeden 12cm-8cm a drugi o srednicy 6 cm.

przyjelismy do wiadomosci

6. Data: 2004-05-14 18:45:29

Od: Malgoska <"gosiak83(usunto)"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie wg mnie to byl blad lekarski ale radze podejsc do jakiegos
> obiektywnego ginekologa! i jego zapytac ale zapytac czysto teoretycznie ja
> tak zawsze robie.

tez tak zrobilam. i niestety guz wychodzi z jajnika a wynik Ca-125 : 225
gdy norma jest kolo 35-36.
dziwi mnie i zastanawia diagnoza pierwszego ginekologa.

7. Data: 2004-05-14 18:55:34

Od: "Gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez tak zrobilam. i niestety guz wychodzi z jajnika a wynik Ca-125 : 225
> gdy norma jest kolo 35-36.
> dziwi mnie i zastanawia diagnoza pierwszego ginekologa.

co to jest ten wynik Ca?? bo ten skrot oznacza wapń albo Ca-carcinoma ale mi
to nie pasuje

8. Data: 2004-05-14 19:03:30

Od: Malgoska <"gosiak83(usunto)"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> co to jest ten wynik Ca?? bo ten skrot oznacza wapń albo Ca-carcinoma ale mi
> to nie pasuje
marker nowotworowy.
pozdrawiam
Malgosia

9. Data: 2004-05-14 22:16:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 May 2004, Malgoska wrote:

> marker nowotworowy.

a moze CEA?

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

10. Data: 2004-05-15 06:47:11

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz napisał:

> a moze CEA?

W przypadkach wykrycia jakichkolwiek zmian (guzów) na jajnikach robi się
badanie krwi - marker nowotworowy jajnika, czyli CA-125.
--
pa, Basia

sztuczny pęcherz moczowy
krusza mi sie zeby
13 year old Iraqi girl raped by American Soldiers
wezly chlonne
nietolerancja laktozy , lamblia