bladosc

1. Data: 2003-04-04 20:49:38

Temat: bladosc
Od: "sylwia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bladosc ponoc teraz bedzie w modzie , co o tym sadzicie , czy zrezygnujecie
z samoopalaczy i solarium ?

1. Data: 2003-04-04 21:20:27

Temat: Re: bladosc
Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| bladosc ponoc teraz bedzie w modzie , co o tym sadzicie , czy
zrezygnujecie
| z samoopalaczy i solarium ?

Nie bedzie, a juz jest w modzie ! popatrz na zachodnie gazety mody.
Nie sadze, aby u nas zrezygnowaly dziewczyny z opalenizny.

pzdr
Kaf

1. Data: 2003-04-04 21:29:53

Od: "<Nikt_zwyczajny>" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip Kafar" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> |
> Nie bedzie, a juz jest w modzie ! popatrz na zachodnie gazety mody.
> Nie sadze, aby u nas zrezygnowaly dziewczyny z opalenizny.

dokladnie, a po za tym ze kazdego faceta kreca opalone wyoliwkowane
nogi.......hmm.... :))
pozdrawiam :)
Jessa

1. Data: 2003-04-04 22:46:17

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

>Użytkownik "Filip Kafar" <U...@w...pl> napisał w wiadomości

>dokladnie, a po za tym ze kazdego faceta kreca opalone wyoliwkowane
> [...]
Każdego?
Hm.
To mój mąż nie jest facetem?!
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-04-04 22:49:59

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia wrote:

>bladosc ponoc teraz bedzie w modzie , co o tym sadzicie , czy zrezygnujecie
>z samoopalaczy i solarium ?

Jak zwykle.
Solarium nie wolno mi, bo mam zbyt wrażliwą skórę i popękają mi naczynka
(nie mówiąc o zwyczajnym opalaniu na słońcu), a z samoopalaczami jest za
dużo roboty. Mam czarne włosy, bladość w moim przypadku podobno wygląda
interesująco, nie mam powodów, by nagle gwałtownie zmieniać kolor skóry.
Tak samo, nigdy nie wyreguluję brwi, chociaż mam złączone. Są moje, z
innymi wyglądałabym źle.

UlaK

1. Data: 2003-04-04 22:55:56

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> bladosc ponoc teraz bedzie w modzie , co o tym sadzicie , czy
zrezygnujecie
> z samoopalaczy i solarium ?
>
> Dla mnie to cudownie, bo nie powinnam sie opalac i tego nie lubie. Naogol
jestem duzo bledsza od innych dziewczyn w lecie. Tyle, ze slonce mnie bardzo
szybko lapie, wiec wystarczy troche pochodzic w sloneczny dzien i juz nie
jestem taka calkiem blada. Jakby tylko byla fajna wiosna, to do konca sesji
i tak bede opalona bo uwielbiams ie uczyc na dworze i wtedy zawsze mnie
zlapie, a to jest jeszcze takie fajne, nieostre slonce ktore mis pecjalnie
nie szkodzi.
Maga

1. Data: 2003-04-04 23:02:34

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> wrote:
> >

> Każdego?
> Hm.
> To mój mąż nie jest facetem?!
> UlaK
>
> --
> e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
> http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

Oj, to moj tata chyba tez nie! Zawsze mowil, ze jemu sie podoba bladosc. A
poza tym opalona skora nigdy nie bedzie taka w dotyku jak blada, cudow ni
ma.
Maga

1. Data: 2003-04-04 23:40:21

Od: "<Nikt_zwyczajny>" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zlapie, a to jest jeszcze takie fajne, nieostre slonce ktore mis pecjalnie

Witajcie
wybaczie, mi, ale tych ktorych na drodze spotykalam ja i moje przyjaciolki ,
to wlasnie tacy ktorym sie podoba opalona, delikatna, wydepilowana i
nasmarowana:( skora..., a ja robilem tak dla jednego faceta i zaloje.
pozdrawiam i sorry.
Jessy

1. Data: 2003-04-04 23:47:31

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> bladosc ponoc teraz bedzie w modzie , co o tym sadzicie , czy
zrezygnujecie
> z samoopalaczy i solarium ?

Ta ;) W modzie to jest od paru lat i co - nie widze zmian.
Niecierpie byc blada, choc ostatnio nie moglam korzystac z solarium :(

Sandra

1. Data: 2003-04-05 11:53:00

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> zrezygnujecie
> |
> Nie bedzie, a juz jest w modzie ! popatrz na zachodnie gazety mody.
> Nie sadze, aby u nas zrezygnowaly dziewczyny z opalenizny.

Ja zrezygnowalam. I to juz pare lat temu.
Kreci mnie moja bladosc.
Taka biala alabastrowa cera. :-PPP

--
Bastet_Milo

Wa-wa - kiermasz kosmetykow luksusowych 50% taniej
loreal- translucide
Włosy mi rosną!
Naczynka
korektor