blat kuchenny

1. Data: 2010-11-05 07:09:02

Temat: blat kuchenny
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na etapie urządzania kuchni. Czy macie jakieś pomysły na trwałe- ale
niekoniecznie bardzo drogie blaty kuchenne? Oglądam bambusowe- ostatnio
pojawiło ich się sporo. Nie są drogie- ale nie znam nikogo, kto je
eksploatuje. Jak jest z ich trwałością?

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

2. Data: 2010-11-05 14:09:20

Temat: Re: blat kuchenny
Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> napisał(a):

>Jestem na etapie urządzania kuchni. Czy macie jakieś pomysły na trwałe- ale
>niekoniecznie bardzo drogie blaty kuchenne?

przede wszystkim blat powinien byc w miare mozliwosci (kompozycji) jasny
i nie blyszczacy

3. Data: 2010-11-05 15:04:28

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" <p...@v...com.pl> wrote in message

> i nie blyszczacy

Aby nie było widać, że babina nie sprząta?
Fuckt, widać byłoby, ż jest omazany...

4. Data: 2010-11-05 15:36:13

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

>"Przesmiewca" <p...@v...com.pl> wrote in message

>Aby nie było widać, że babina nie sprząta?
>Fuckt, widać byłoby, ż jest omazany...

pieknie paluchy widac
i rysy na ciemnym po latach

5. Data: 2010-11-05 21:37:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" napisał w wiadomości grup
com...

pieknie paluchy widac
i rysy na ciemnym po latach
Wiesz- ale jasny do orzechowej kuchni raczej pasować mi nie będzie. Zależy
mi w tej chwili na trwałości i żeby to nie było zbyt drogie:-). Znalazłem
ten ze sprasowanego bambusa- jednak nie wiem, jak z jego trwałością. Cena
wydaje się ok.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

6. Data: 2010-11-05 22:33:40

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

?
[...]

Mamy podłogę z bambusa. Jest twarda i ładna. Czyści się ją wodą z octem.

7. Data: 2010-11-06 21:29:45

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> drogie:-). Znalazłem ten ze sprasowanego bambusa- jednak nie wiem,
> jak z jego trwałością. Cena wydaje się ok.

bambus jest bardzo twardy i odporny na wilgoć.

mam dechę z bambusa i jest to najlepsza decha jaką miałem kiedykolwiek.

blat ma zaś z drewna kauczukowca, piękne jasne drewno :)

8. Data: 2010-11-11 09:55:33

Od: Arte <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-05 22:37, Chiron pisze:

> Wiesz- ale jasny do orzechowej kuchni raczej pasować mi nie będzie.

A czemu to niby jasny kolor ma nie pasować do koloru drewna orzechowego?
To wszystko zależy przecież od całej reszty a nie tylko od koloru frontów.

Arte

Twarda woda i kamień w baterii
praca dodatkowa
Jaka macie temperature w lodówce ?