bliskie spotkanie trzeciego stopnia

1. Data: 2000-01-20 17:58:20

Temat: bliskie spotkanie trzeciego stopnia
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powitał.
Słuchajcie, miałem kilka dni temu pecha (pięc i pół) - pamiętacie moje
wywody na temat kobity, do ktorej najpierw ja startowalem potem odwrotnie?
Z nią wszystko zostało zakończone, problem w tym, że zrobiłem to
niegrzecznie, by nie powiedziec - po chamsku. Wykonałem telefon, zjechałem
ją inwektywami i do widzenia.

I w piątek (14.01) idę sobie ulicą a tu nagle... ona. I kurde mole, z moim
najlepszym kumplem. Gdyby byla sama, to patrząc po wystawach sklepowym
umknąłbym za róg - ale z nią był ktoś, z kim zawsze lubię pogadać. I
cholera, ucekłem. Na oczach kumpla.

Glupio wyszło, wiem. Bo co teraz pomyśli se mój przyjaciel? Widzę go i
uciekam? Jak zrobić, żeby pogadać z nim, ale nie mieć do czynienia z nią
(chyba są razem - skumali się). Czy on sie obraził, czy nie? Czy ona nagada
mu o mnie i skończy się przyjaźń?

Poradźcie...

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

1. Data: 2000-01-20 20:08:14

Temat: Re: bliskie spotkanie trzeciego stopnia
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas powitał:
> Słuchajcie, miałem kilka dni temu pecha
(...)
> [...]
> cholera, ucekłem. Na oczach kumpla.
(...)
>Czy on sie obraził, czy nie? Czy ona nagada

hihiihhi
no jesli cie dobrze zna to moze sie domyslil, o co chodzilo
a czemu mialby sie obrazac....
no, chyba, ze jest jakis himeryczny
(straszna cecha u faceta)
ona nagadala???
o, to bardzo mozliwe i to dobry sprawdzian przyjazni
niektorzy wzieliby sobie do serca to, co ona mowi
ale przyjaciel...skonczylby z nia a nie z toba
(bo faceci nie lubia plotkarek, ale lubia plotkowac ;)))
zobaczymy...
"przeprowadzmy maly sprawdzian"
ale na przyszlosc nie rob trgo czego moglbys sie wstydzic

3maj sie
mała (malenstwo)

1. Data: 2000-01-21 00:18:19

Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Machalas <w...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01Ih4.44928$X...@n...tpnet.pl...
> [...]
> uciekam? Jak zrobić, żeby pogadać z nim, ale nie mieć do czynienia z nią
> (chyba są razem - skumali się). Czy on sie obraził, czy nie? Czy ona

Zaszyj się w domu i nie pokazuj ani koledze ani koleżance!
Teraz poważnie - moim zdaniem wszystko będzie OK, a jeśli nie to znaczy ,że
zadajesz się z szaleńcami.

1. Data: 2000-01-21 07:56:30

Od: ";-)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale z Ciebie tchorz!!! Fu. Mialaes odwage jej nagadac, to powinienes miec
odwage spojrzec jej w oczy a teraz to wyszedles na dupka
(soory jak cie urazilam)
kosmo

Machalas <w...@f...com.pl> napisał(a) w artykule
<01Ih4.44928$X3.941000@news.tpnet.pl>...

1. Data: 2000-01-21 17:12:36

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

POOH napisał(a) w wiadomości: <8688uj$bdj$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>Zaszyj się w domu i nie pokazuj ani koledze ani koleżance!
>Teraz poważnie - moim zdaniem wszystko będzie OK, a jeśli nie to znaczy ,że
>zadajesz się z szaleńcami.

Ona jest szalona, bez dwoch zdań...
On - normalny, zauroczony jej urodą (a może czymś więcej?...)

Machalas
***

1. Data: 2000-01-21 17:12:37

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik pod tajemniczą ksywką ;-) napisał(a) :
>Ale z Ciebie tchorz!!! Fu. Mialaes odwage jej nagadac, to powinienes miec
>odwage spojrzec jej w oczy a teraz to wyszedles na dupka
>(soory jak cie urazilam)
>kosmo

Nie uraziłaś mnie (ja się z natury nie obrażam)
Powiedz mi tylko, czego mam mieć odwagę spojrzeć jej prosto w oczy? W jakim
celu? Pogadam z nim, nie z nią...
Bo w jego oczach fakt - wyszedłem na dupka. A jej opinia mnie nie obchodzi.

Machalas
***

1. Data: 2000-01-21 17:12:39

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

malenstwo tak sobie napisala:

>hihiihhi
>no jesli cie dobrze zna to moze sie domyslil, o co chodzilo

On nie wie o tym, że próbowałem kręcić z nią (chyba ze teraz od niej).

>a czemu mialby sie obrazac....

Bo glupio zachowałem się wobec niego.

>no, chyba, ze jest jakis himeryczny
>(straszna cecha u faceta)

Poprawka - nie u wszystkich.

> [...]
>ale przyjaciel...skonczylby z nia a nie z toba
>(bo faceci nie lubia plotkarek, ale lubia plotkowac ;)))

Faceci nie plotkują tylko rozmawiają :)

>zobaczymy...
>"przeprowadzmy maly sprawdzian"
>ale na przyszlosc nie rob trgo czego moglbys sie wstydzic

Wiem. To było tak nagle...

>3maj sie
>mała (malenstwo)

Nawzajem
Machalas
***

1. Data: 2000-01-22 09:36:08

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj no to wpadles. jak myslisz, kogo wybierze kumpel?
spider.

1. Data: 2000-01-22 11:24:17

Od: b...@s...com (BRUS LI) szukaj wiadomości tego autora

a moze ona chce wywolac w Tobie zazdrosc,ja bym powiedzial kumplowi
prawde,jak to dobry kumpel i w dodatku facet.

1. Data: 2000-01-22 12:43:06

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a) w wiadomości: ...
>oj no to wpadles. jak myslisz, kogo wybierze kumpel?
>spider.

Postaram się zalatwić to tak, żeby padło na mnie :)

machalas

RE: Kocham 2 kobiety - i w tym problem
RE: zazdrosc
RE: Integracja pozioma