Re: blizny

From: "trotka" <t...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: blizny
Date: Fri, 1 Apr 2005 17:48:45 +0200

> Mam pytanie odnosnie blizn po tradziku( nie sa one bardzo duzo ale
> widoczne). Czy sa gdzies na rynku preparaty ktore mozna spokojnie stosowac
> aby blizny ulegly chociaz czesciowemu splyceniu? Jesli nie preparat to
> moze
> jakis domowy sposob? Wiem ze najlepsza bylaby wizyta u dermatologa ale
> teraz
> tak dlugo trzeba czekac aby gdzies sie dostac;/

Kilka lat temu mialam z tym powazny problem, wreszcie pozbylam sie tradziku,
za to slady po nim wygladaly poprostu strasznie... :( Poszlam do dobrego
gabinetu kosmetycznego gdzie zdecydowalam sie na 4 zabiegi kwasami (kurde
zebym nie palnela ale chyba kwasami owocowymi). Wydalam na to kuuuupe
pieniedzy, ale wiesz co...warto bylo. Buzie mialam po seriii tych zabiegow
jak pupcia niemowlaczka... Od tego czasu jak mam jakas mala nadwyzke raz na
rok ewentualnie poltora, ide sobie (teraz juz na 2 zabiegi) i powtarzam to,
bo wiadomo, zawsze cos tam wyskoczy a na mojej twarzy duzo sladow zostaje.

Dlatego jesli tylko cie stac na taki wydatek (dla mnie te 100-120 zlotych za
jeden zabieg to bylo duzo :( nie wiem jak ksztaltuja sie ceny teraz bo juz
1,5 roku nie bylam) ale jak tylko mozesz to naprawde polecam.