Re: blizny

From: Tehanu <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: blizny
Date: Thu, 18 May 2006 22:24:12 +0200

isp napisał(a):
> Witam
> Co polecacie na stare blizny? Moja ma juz ok roku, jest bardzo brzydka,
> "żywo" czerwona i do tego na... twarzy:(( Byłem juz u chirurgów
> plastycznych, polecaja ciągle contractubex, ale on nie działa za bardzo:/
> Jestem troche tym podłamany, bo niby blizny goją sie długo, ale ta w ogóle
> mi nie schodzi:( Czy kosmetyczki zajmują się takimi rzeczami czy to tylko
> domena "plastyków"?
> isp

Miałam blizny na ramionach i pomogła mi maść Cepan (dostępna w aptece,
ma w sobie wyciag z cebuli zbawienny na blizny), tylko dobijał mnie
cebulowy zapach :/ jednak warto się poświęcić. Blizny jednak goją się
długo, ja na efekty czekałam dobre 3 lata, pomimo że nie były one duże i
głębokie i nie oszczędzałam tej maści tylko nakładałam tak jak w ulotce
zalecają na zrosty.
I ze swojego doświadczenie nie polecam lasera do usunięcia blizn (np. u
chirurga specjalisty), bardzo to boli, a po drugie jak mi się goiło to
"wylaserowane" miejsce to zostały większe blizny niż były.

--
Tehanu