blizny

1. Data: 2003-06-03 18:05:15

Temat: blizny
Od: "tulipan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest możliwe złagodzenie blizn jakimiś lekami? Czy są jakieś maście,
może jakies sposoby medycyny naturalnej?
pozdrawiam
tulipan

2. Data: 2003-06-03 18:29:53

Temat: Re: blizny
Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest możliwe złagodzenie blizn jakimiś lekami? Czy są jakieś
> maście, może jakies sposoby medycyny naturalnej?

Tez mam problem z taka jedan swieza blizna. Lekarz polecil mi zel
Contractubex (bez recepty, 20mg~30PLN, 50mg~55PLN) przynajmniej 2 razy
dziennie. Na razie nie weim czy jest skuteczny, bo uzywam dopiero kilka dni.
Z ulotki wynika, ze dzialanie jest rewelacyjne, zarowno na nowe jak i stare
bliny.

Pzdr.
Shield.

3. Data: 2003-06-03 19:06:51

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tulipan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest możliwe złagodzenie blizn jakimiś lekami? Czy są jakieś maście,
> może jakies sposoby medycyny naturalnej?
> pozdrawiam
> tulipan

jw ew nasz cepan (okropnie capi cebula)

4. Data: 2003-06-03 20:06:41

Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jw ew nasz cepan (okropnie capi cebula)

W końcu CEpan - więc CApi CEbulą ;)

pzdr
LN

5. Data: 2003-06-04 06:46:03

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie dziala tak rewelacyjnie
smarowalam cepanem od razu po operacji niestety bliznowiec sie zrobil
po II operacji w tym samym miejscu smarowalam contractubexem niestety to
samo, smarowalam kilka lat a blizne mam dosc spora
jakis rok temu dostalam francuska masc na stare blizny.. niestety nic sie
nie zmienilo...
podobno lasery pomagaja na stare blizny
pozdr

6. Data: 2003-06-04 07:22:17

Od: "monika" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest możliwe złagodzenie blizn jakimiś lekami? Czy są jakieś maście,
> może jakies sposoby medycyny naturalnej?

contractubex

7. Data: 2003-06-04 07:43:41

Od: "monika" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest możliwe złagodzenie blizn jakimiś lekami? > pozdrawiam

contractubex

8. Data: 2003-06-04 07:46:49

Od: "### FI ###" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> podobno lasery pomagaja na stare blizny

mialem 3 zabiegi dermabrazji laserowej, i moge stwierdzic tylko tyle iz
rezultat jest niewielki,
aby efekt byl naprawde zadowalajacy, trzeba by sie poddac conajmniej
kilkunastu zabiegom

Arytmia - usuwanie przyczyn czy skutków
tylko na was moge liczyc
choroba odzwierzeca ?