blizny

1. Data: 2006-05-15 07:33:22

Temat: blizny
Od: "isp" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co polecacie na stare blizny? Moja ma juz ok roku, jest bardzo brzydka,
"żywo" czerwona i do tego na... twarzy:(( Byłem juz u chirurgów
plastycznych, polecaja ciągle contractubex, ale on nie działa za bardzo:/
Jestem troche tym podłamany, bo niby blizny goją sie długo, ale ta w ogóle
mi nie schodzi:( Czy kosmetyczki zajmują się takimi rzeczami czy to tylko
domena "plastyków"?
isp

2. Data: 2006-05-15 15:33:03

Temat: Re: blizny
Od: "Anchesenamon" <w...@w...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś bardzo skuteczny na wszelkie blizny, także pooperacyjne był krem czy
maść Cepan. Niestety miał niemiły zapach ( cebulowy). Oczywiście mozna było
go nabyć w aptece.
pozdr.

3. Data: 2006-05-15 20:53:33

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedyś bardzo skuteczny na wszelkie blizny, także pooperacyjne był krem czy
> maść Cepan. Niestety miał niemiły zapach ( cebulowy). Oczywiście mozna było
> go nabyć w aptece.

Słyszałam od farmaceutki, że contratubex jest skuteczniejszy.

Pzdr
Avena

4. Data: 2006-05-18 09:08:29

Od: "Ela" <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-05-18 20:24:12

Od: Tehanu <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

isp napisał(a):
> [...]
> mi nie schodzi:( Czy kosmetyczki zajmują się takimi rzeczami czy to tylko

Miałam blizny na ramionach i pomogła mi maść Cepan (dostępna w aptece,
ma w sobie wyciag z cebuli zbawienny na blizny), tylko dobijał mnie
cebulowy zapach :/ jednak warto się poświęcić. Blizny jednak goją się
długo, ja na efekty czekałam dobre 3 lata, pomimo że nie były one duże i
głębokie i nie oszczędzałam tej maści tylko nakładałam tak jak w ulotce
zalecają na zrosty.
I ze swojego doświadczenie nie polecam lasera do usunięcia blizn (np. u
chirurga specjalisty), bardzo to boli, a po drugie jak mi się goiło to
"wylaserowane" miejsce to zostały większe blizny niż były.

--
Tehanu

6. Data: 2006-05-23 22:10:15

Od: "Magic" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Co polecacie na stare blizny? Moja ma juz ok roku, jest bardzo brzydka,
> "żywo" czerwona i do tego na... twarzy:((

Od roku jestem posiadaczka seksownej 25cm blizny na udzie ;-). Po zagojeniu
stosowalam zel Veraderm (na bazie silikonu, a dokladniej Polisiloksan), niestety
jest dosc droga i w wiekszosci aptek dostepna na zamowienie (14g kosztuje 92,96
- tyle przynajmniej dalam za nia w ubieglym roku). Czy mi pomogla? Ciezko
stwierdzic. Blizna ma szerokosc od 0,5-1cm i wciaz jest czerwona, przy nizszej
temperaturze nawet sinofiletowa. Czy warta byla tylu pieniedzy? Nie wiem, ciezko
powiedziec jak teraz wygladalaby moja blizna. Moze mam sklonnosc do powstawania
bliznowcow i bez niej byloby jeszcze gorzej? Czy bede stosowac inne masci, albo
proby usuniecia jej innymi sposobami? Odpowiedz brzmi NIE, zaakceptowalam ja i
nauczylam sie zyc majac w swiadomosci ze na basenie zawsze bede ciekawym
obiektem do obserwacji ;).

pozdr

P.S.
Jestem 23letnia dziewczyna.

woskowanie
kolanówki
Prostowanie włosów
[OT] Szukam redaktora do wspolpracy - moda
blond- jakie farby do ciemnych włosów?