blizny - czym sie pozbyc?

1. Data: 2002-05-04 11:19:38

Temat: blizny - czym sie pozbyc?
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam blizne po operacji sledziony (gdy mialem 7 lat) - jest ona 4 cm nad
pępkiem, przetacza po jednej jego stronie i schodzi 4 cm pod - ta była
normalnie szyta.
Druga to z młodzieńczych lat kaskaderskich (lot przez szybe od drzwi) i
roztacza się na ręce od nadgarstaka ukosem w dól - prawie do łokcia - ta
szyta nie była - nosilem opatrunek i bandaż.

Czy jest jakas masc, aby pozbyc sie tych sladow?
pozdrawiam
kakrysa

2. Data: 2002-05-04 11:25:15

Temat: Re: blizny - czym sie pozbyc?
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, mam 17 lat, ale blizna wcale nie jest jakas czerwona - po prostu taki
"flaczek" w kolorze skory, tylko ze wystający.
Bo to co wczesniej czytalem raczej dotyczylo czerwonych blizn.
pozdr
kakrysa

3. Data: 2002-05-04 12:04:55

Od: "==ADAM==" <s...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cepan, Contratubex, Alcepan, Homeoplazmina - ale to na swieze blizny, stare
moze ciut-ciut zlagodzic, ale nie zlikwiduje.
proponuje zaczac skladac pieniazki na chirurga plastyka...

Adam

4. Data: 2002-05-04 12:27:29

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuje zaczac skladac pieniazki na chirurga plastyka...

Nie, no to przezyje jakos z bliznami :) Facetowi az tak nie przeszkadza
pozdr
kakrysa

5. Data: 2002-05-04 13:27:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 May 2002, kakrysa wrote:

> Czy jest jakas masc, aby pozbyc sie tych sladow?

sa masci, ktore likwiduja wlasciwie nie blizny a bliznowce,
czyli przerosnieta tkanke blizny (jest lek oryginalny i polska
wersja generyczna - nie beda podawal nazwy aby nie robic kryptoreklamy,
poniewaz i tak pewnie jest na recepte). Jesli natomiast blizna jest
bardzo widoczna to jedyne co mozna doradzic to konsultacje u
chirurga plastycznego. Nie jest to tania rzecz, ale przy duzych
bliznach moze nie byc innych metod jak chirurgiczne usuniecie.
Jesli lekarz chirurg bedzie uczciwy to nie bedzie namawial
Cie na niepotrzeba operacja, jesli wystarczy tylko stosowanie
masci albo usuniecie laserem.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

zapach z ust
Choroba lokomocyjna.
Lymphadenitis reactiva?
Zastrzyki przy usuwaniu zeba a nadcisnienie (Bisocard)?
kurcze kto to przeczyta ?