blokady na szafki i szuflady - przed dziećmi!!!

1. Data: 2005-10-17 09:10:29

Temat: blokady na szafki i szuflady - przed dziećmi!!!
Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Wiem,że są dostępne (jak w temacie)blokady na drzwiczki do szafek i na
szuflady, które uniemożliwiają otwarcie ich przez dzieci.
Są to chyba dwie cześci plastikowe jedną mocuje się do drzwiczek drugą
do ścianki szafki lub szuflady i przy otwieraniu blokują się zaczepiając
o siebie. Wystarczy później lekko nacisnąć na jedną z części i szafka
sie otwiera. Jest to świetny patent na ciekawskie dzieci.
Niestety widziałam taki system poza granicami naszego kraju, czy ktoś
może wie czy są dostępne u nas? Jak tak, to gdzie?????
Bardzo potrzebne na dwóch małych przeszukiwaczy szafek!
Pozdr
Ola

2. Data: 2005-10-17 09:21:56

Temat: Re: blokady na szafki i szuflady - przed dziećmi!!!
Od: Artek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra napisał(a):

> Niestety widziałam taki system poza granicami naszego kraju, czy ktoś
> może wie czy są dostępne u nas? Jak tak, to gdzie?????

Widziałem takie blokady w Ikei.

Artek M.

3. Data: 2005-10-17 09:23:03

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]czy są dostępne u nas? Jak tak, to gdzie?????[...]

Z całą pewnością w Ikei i ze sporym prawdopodobieństwem w większych sklepach
z wyposażeniem ogólnodzieciowym.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

4. Data: 2005-10-17 09:47:34

Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> Użytkownik "Aleksandra" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Z całą pewnością w Ikei i ze sporym prawdopodobieństwem w większych
> sklepach z wyposażeniem ogólnodzieciowym.
>
> Pozdrawiam

Super!
Nie zostaje nic innego jak moja ulubiona przygoda w IKEA.
Problem tylko jak przekonać rodzinkę, że poza blokadami z Ikea potrzebna
jest nam jeszcze sofa stolik i jakaś ładna lampka. :) HAHAHA
Dzieki za pomoc łatwiej się szuka, jak się wie,że się znajdzie!
Pozdr
Ola

5. Data: 2005-10-18 09:59:06

Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Z całą pewnością w Ikei i ze sporym prawdopodobieństwem w większych
> sklepach z wyposażeniem ogólnodzieciowym.

To jeszcze raz ja
Ponieważ udało mi się zerknąć do sklepów z wypozażeniem ogólnodzieciowym
:) i coś co oferują jest delikatnie mówiac wstrętne
plastikowe blokady ZEWNĘTRZNE czyli coś co jest wielkie i na zewnątrz i
muszę przyznać, żę gdybym była dzieckiem to te blokady stały by się moją
ulubioną zabawką.
Moje pytanie jest o propozycje IKEA, czy te blokady sa zewnętrzne czy
wewnętrzne?
Pozdr
Ola

6. Data: 2005-10-18 12:58:36

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pytanie jest o propozycje IKEA, czy te blokady sa zewnętrzne czy
> wewnętrzne?

wewnetrzne:
http://tiny.pl/qvn5

--
giga

7. Data: 2005-10-18 13:10:31

Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

giga napisał(a):

> wewnetrzne:
> http://tiny.pl/qvn5

DOKŁADNIE TAKIE!!!
bardzo dziekuję i dzięki za uświadomienie, że ikea ma stronke :)
Pozdr Ola

8. Data: 2005-10-20 08:28:16

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Oct 2005 15:10:31 +0200, Aleksandra <a...@o...pl> wrote:

>DOKŁADNIE TAKIE!!!
>bardzo dziekuję i dzięki za uświadomienie, że ikea ma stronke :)
>Pozdr Ola

Niestety, są to blokady aż za dobre - równie skutecznie blokują dzieciom jak i
rodzicom :-) Poza tym trudne do założenia - ciężko dokładnie wymierzyć.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

9. Data: 2005-10-20 11:24:04

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, są to blokady aż za dobre - równie skutecznie blokują dzieciom
jak i
> rodzicom :-) Poza tym trudne do założenia - ciężko dokładnie wymierzyć.

Hmm, u kuzynki sluza juz znakomicie od 6 lat i dwojke dzieci przezyly. Jakos
nigdy na nie nie narzekala :)
No chyba, ze te produkowane teraz sa z innego plastiku.

--
giga

10. Data: 2005-10-20 14:02:06

Od: "DJ" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "giga" <t...@v...arg.cy> napisał w wiadomości
> [...]
Jakos
> nigdy na nie nie narzekala :)
> No chyba, ze te produkowane teraz sa z innego plastiku.

u mnie jakiś czas zdały egzamin, ale później jak dziecko podrosło to
ciągnęło tak mocno że część popękała. Ale polecam. Kiedyś były też w Nomi,
ale z Ikei trochę chyba lepsze.

DJ

Re: Zimne grzejniki - raz jeszcze.
Piecyki naftowe ???