blond spray rossmanna

1. Data: 2003-05-17 13:02:14

Temat: blond spray rossmanna
Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czytalam tu jakis czas temu o tym sprayu, i dzis sie skusilam i go
kupilam....
Tylko mam pytanie - uzywa sie go na suche czy mokre wlosy? bo nic nie pisze
na opakowaniu na ten temat.

pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-05-17 13:05:05

Temat: mialo byc: styling blond ;)
Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mala pomylka.. ;)))))

1. Data: 2003-05-17 20:26:26

Temat: Re: blond spray rossmanna
Od: "ola s." <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

El@ <e...@g...pl> napisał(a):

> Tylko mam pytanie - uzywa sie go na suche czy mokre wlosy?

Po umyciu na mokre, ale osuszone recznikiem wlosy.
Suszenie na sloncu daje mocniejszy efekt niz suszarka.

olas.

1. Data: 2003-05-18 11:24:11

Temat: Odp: blond spray rossmanna
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po umyciu na mokre, ale osuszone recznikiem wlosy.
> Suszenie na sloncu daje mocniejszy efekt niz suszarka.

O.. a jaki efekt to daje? wlosy robią się bardziej blond??takie farbowane
też?
kroofka

1. Data: 2003-05-18 15:32:15

Temat: Re: Odp: blond spray rossmanna
Od: "ola s." <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@o...pl> napisał(a):

> O.. a jaki efekt to daje? wlosy robią się bardziej blond??takie farbowane
> też?

Przy uzywaniu wlosy robia sie bardziej blond. Czytalam gdzies,
ze to jest woda utleniona, ale chyba nie sama woda, bo wlosy po tym
maja sliczny kolor. Swoje naturalne mam takie nijakie, ani brazowe,
ani ciemny blond - bure ;), a przy uzywaniu tego spraya mam swietlisty
blond.

olas.

1. Data: 2003-05-18 15:37:44

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maja sliczny kolor. Swoje naturalne mam takie nijakie, ani brazowe,
> ani ciemny blond - bure ;), a przy uzywaniu tego spraya mam swietlisty

a czy to nie przesusza włosów?? jaka jest tego cena??

1. Data: 2003-05-18 15:56:30

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola s." <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> maja sliczny kolor. Swoje naturalne mam takie nijakie, ani brazowe,
> ani ciemny blond - bure ;), a przy uzywaniu tego spraya mam swietlisty

Nakladasz na cale wlosy czy pasemka? Mozna osiagnac efekt balejazu?

1. Data: 2003-05-18 16:13:26

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po umyciu na mokre, ale osuszone recznikiem wlosy.
> Suszenie na sloncu daje mocniejszy efekt niz suszarka.
>
> olas.

dzieki.
bo juz nie moglam wytrzymac i sprobowalam na suche, ale.... zaden efekt ;)))
jutro sprobuje na mokre, tak jak mowisz.

a czy jak na sloncu susze, to czy nie bedzie tak, ze rozjasnia mi sie o
wiele mocniej te w z wierzchu?pod spod slonce slabiej dotrze...

pozdrawiam,
El@

--------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-05-18 18:01:16

Od: "ola s." <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zefirka <z...@i...pl> napisał(a):

> Nakladasz na cale wlosy czy pasemka? Mozna osiagnac efekt balejazu?

Mozna osiagnac taki wlasnie efekt, ale wiadomo, ze nie odrazu.
Kiedys zawsze robilam balejaz u fryzjera, ale z powodu ciaglych
odrostow zrezygnowalam.
Psikam cale wlosy, to tu, to tam, gdzie mi sie psiknie ;)
i przeczesuje grzebieniem.

olas.

1. Data: 2003-05-18 18:02:41

Od: "ola s." <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> a czy to nie przesusza włosów?? jaka jest tego cena??

Kosztuje ok 7-9 zl, zalezy, czy jest promocja, czy nie.
Mi nie przesusza.

olas.

Sklepy internetowe ???
aretina Q, ziaja