błonnik

11. Data: 2002-03-02 23:51:18

Temat: Re: błonnik
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a5rnog$kor$1@news.onet.pl...

> to sie chyba tobie tak wydaje.

podaje ci link do BADAN jak wykonano w tamacie _ nowotwory-
i znajdz sobie tam te co cie interesuja

http://www.cancer.gov/clinical_trials/

iwon(k)a

12. Data: 2002-03-03 00:02:44

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mnie nie.

W takim razie czekam na ujawnienie badań, które pokazały przeciwstawne
wyniki. Rozumiem, że są to badania obszerniejsze i bardziej wiarygodne niż
te na 88 tys. pielęgniarek.

Pozdrawiam
Leszek

13. Data: 2002-03-03 10:34:07

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podaje ci link do BADAN jak wykonano w tamacie _ nowotwory-
> i znajdz sobie tam te co cie interesuja
>
> http://www.cancer.gov/clinical_trials/

Zainteresowales mnie i szukalem na tym linku badania na 88 000 pielegniarek i go nie
znalazlem:-(((((( Mozesz go blizej podac?

14. Data: 2002-03-03 19:49:39

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiednia ilość błonnika to 35,5g dziennie sugeruje produkty
1 porcja (40 g)płatków zbożowych 9 g
4 kromki chleba pełnoziarnistego 6 g
1 porcja brokuł 3 g
1 porcja (120 g) bobu 8 g
1porcja ciasteczek owsianych 1,5 g
1 banan 3 g
1porcja(100 g)gotowanego 2 g
brązowago ryżu --------
35,5 g
Jak widać dostarczenie dziennej dawki błonnika nie jest łatwe .Aby pozyskany
błonnik spełniał swoje zadanie w jak najlepszy sposób, spożywaj warzywa
surowe lub delikatnie obgotowane !Jeżeli warzywa się rozpadają , oznacza to
iż korzystne właściwości błonnika zostały wygotowane . Nara
Użytkownik tysia <j...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5q4qr$4hc$...@p...acn.pl...

15. Data: 2002-03-03 23:43:13

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "druid" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
!Jeżeli warzywa się rozpadają , oznacza to
> iż korzystne właściwości błonnika zostały wygotowane .

To znaczy, co się z nim stało? Zamienił się w cukry proste?

Pozdrawiam
Leszek

16. Data: 2002-03-04 21:39:15

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5ucea$24i$...@n...tpi.pl...

> [...]
> !Jeżeli warzywa się rozpadają , oznacza to
>
> To znaczy, co się z nim stało? Zamienił się w cukry proste?

To znaczy że nie będzie on pełnowartościowy i nie spełni w 100% swojej roli
.To dla ciebie drogi Leszku czy maszs może jeszcze jakieś pytania .Nara

17. Data: 2002-03-05 09:26:35

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy że nie będzie on pełnowartościowy i nie spełni w 100% swojej
roli

To już od Ciebie wiem.
Zadałem pytanie:dlaczego?
Co takiego dzieje się z błonnikiem podczas gotowania, że staje się
niepełnowartościowy?

Pozdrawiam
Leszek

18. Data: 2002-03-06 20:54:50

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a62301$jk9$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> To już od Ciebie wiem.
> Zadałem pytanie:dlaczego?
> Co takiego dzieje się z błonnikiem podczas gotowania, że staje się

Tak napisali fachowcy i na tym się opieram .Najwidoczniej coś z nim się
dzieje tak z resztą jak z każdym jedzeniem podczas gotowania .Bo nie
słyszałem żeby jedzeniu podczas gotowania tych wartości przybyło .Tak jest
i kropka .Nara

witam jestem nowa i chcialabym sie z wami przywitac:-))
A'prpopos czyszczenia organizmu ...
Która dieta przynosi najlepsze skótki?
miód
Jaka dieta jest najlepsza dla osób, które mają 12 lat i chcą schudnąć do końca maja lub początku czerwca?