bluzy versace na allegro

1. Data: 2005-02-05 13:18:55

Temat: bluzy versace na allegro
Od: "michal" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Sorki, ze nie pisze bezposrednio o urodzie, ale jest to temat troche tez
zwiazany z wygladem itp... :) .
Mianowicie chcialem sie dowiedziec, co sadzicie o bluzach versace
przedawanych na allegro ( http://allegro.pl/show_item.php?item=40351359 ) ?
Czy te bluzy nie wygladaja troche wiejsko....?? w sumie firmowy ciuch nie
polega na tym, ze jest ogromny napis na klacie, tylko na tym, ze jest
wykonany z dobrgo materialu itp..... :) .
Ogolnie chce sobie kupic jakies ciuchy VERSACE, tylko nie wiem gdzie jest
jakis sklep np. w warszawie lub bydgoszczy. NIe wiem czy na allegro nie sa
to tanie podrobki. Wypowiedzcie sie na ten temat (szczegolnie chodzi mi o
to, czy te napisy nie wygladaja glupio :) ). Dzieki :) .

1. Data: 2005-02-05 13:24:29

Temat: Re: bluzy versace na allegro
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> [...]
> to tanie podrobki. Wypowiedzcie sie na ten temat (szczegolnie chodzi mi o
> to, czy te napisy nie wygladaja glupio :) ). Dzieki :) .

Podrobki sie zdarzaja - po wygladzie nie ocenie, bo kto tam Donatelle
wie ;) W Warszawie sklep firmowy jest w Galerii Mokotow na pierwszym
pietrze, na pewno nie zaszkodzi sie przejsc i porownac.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-02-05 13:49:31

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dn
> Mianowicie chcialem sie dowiedziec, co sadzicie o bluzach versace
> przedawanych na allegro ( http://allegro.pl/show_item.php?item=40351359 ) ?
> Czy te bluzy nie wygladaja troche wiejsko....??

troche??;)

w sumie firmowy ciuch nie
> polega na tym, ze jest ogromny napis na klacie, tylko na tym, ze jest
> wykonany z dobrgo materialu itp..... :) .

a i tu sie mylisz,czesto firmówki sa to zwykłe szmaty z wielkim napisem
lub wizerunkem zmanierowanego projektanta (arcadius)

> Ogolnie chce sobie kupic jakies ciuchy VERSACE,

ogólnie nie przepadam za tego typu firmami bo i tak kazdy mysli ,że to
podróbka :)za duża kase mozna ubrac sie na prawde fajnie a nie byc kalką
z bazarku.
p.

1. Data: 2005-02-05 14:10:13

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz co.najlepiej jak pojdziesz sobie do g.mokotow i porownasz ceny.wtedy
zobaczysz ze bluzy versace nie kupisz za 110 zl.a propos kilka lat temu
kupilam taki topik z koronki w sklepie versace ( nie do noszenia,tylko tak
jakby bielizna-w gruncie rzeczy kawalek materialu zaraz za biust) po
przecenie kosztowal 210 zl
?

1. Data: 2005-02-05 16:30:54

Od: "GrzechG" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL

Ta bluza wygląda do dupy lekko mówiąc... :) MEGA ROTFL.
Chłopie nie kupuj tego, to mamo będziesz miał jak
kupisz naprasowanke - drukniesz na czarnym tle bial litery i naprasujesz
:) -
no żeby mieć tak jak na allegro - literki możesz wyciąc i naprasowac...
wiocha i tyle... jak oryginalne bluzy maja tak wisniacki i malo ciekawy
napis
to gratuluje projektatom weny twórczej!

Czcionka arial - 60 i napisz
adidas :) ............... można też armani :D albo versace :)

--
/GrzechG

My www --> http://www.grzechg.tk

zielone oczy