farbowanie

1. Data: 2005-02-04 18:59:43

Temat: farbowanie
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.
Mam pytanie i maly problem. Otoz chodzi mi o farbowanie wlosow. Po jakim
czasie od ostatniego farbowania mozna nalozyc nowa farbe??Jestem ciemna
szatynka, pod koniec grudnia polozylam sobie brązowa farbec ale jednak
odcien wydaje mi sie troche za jasny. Juz pojawily sie odrosty i zaczynam
sie zastanawiac nad ciemniejszym brazem, ale nie wiem czy juz moge polozyc
nowy odzien. Tylko ze nie chcialabym zostac ciemna brunetka.
Jezeli ktos moze mi cos poradzic, albo powiedziec o swoich doswiadczeniach
bede wdzieczna.

Pozdrawiam serdecznie Monika

1. Data: 2005-02-04 21:20:49

Temat: Re: farbowanie
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> [...]
> nowy odzien. Tylko ze nie chcialabym zostac ciemna brunetka.
> Jezeli ktos moze mi cos poradzic, albo powiedziec o swoich doswiadczeniach

Inna farba na juz nalozona farbe to moze byc ogolnie ryzykowny
eksperyment. Przerwy miedzy farbowaniami zaleza od dlugosci i kondycji
wlosow, ale chyba lepiej to oceni fryzjer?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Kraków - wymiana kosmetyków