baza pod cienie - ktora lepsza

1. Data: 2005-02-04 13:22:05

Temat: baza pod cienie - ktora lepsza
Od: "Miriel" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do grupowiczek, ktore uzywaly i tej z ArtDeco i tej Lumene.
Ktora wg Was jest lepsza? Bo jak do tej pory używam tej ArtDeco, jest
zadowolona, ale korci mnie , żeby spróbowac czegos nowego (no jak to
kobietę):))

Pozdrawiam,
Miriel

1. Data: 2005-02-28 01:59:56

Temat: Re: baza pod cienie - ktora lepsza
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Miriel" <k...@o...pl> skrev i meddelandet
> Mam pytanie do grupowiczek, ktore uzywaly i tej z ArtDeco i tej Lumene.
> Ktora wg Was jest lepsza?

Zaznaczylam sobie ten watek, ale nie widze odpowiedzi...
Teraz uzywam Elisabeth Arden - szczerze mowiac, nie jestem wstrzasnieta
efektem ;-) Wyprobowalabym Lumene, ale rowniez jestem ciekawa Waszych
opinii, szczegolnie w odniesieniu do ArtDeco.

Moze ktos ma skale porownawcza?

pozdrawiam, magda

Kredka Ruby Rose
Co myslicie o Vichy LiftactivPRO ?