szampon o zapachu sandalowca

1. Data: 2005-02-04 13:59:31

Temat: szampon o zapachu sandalowca
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno temu miałam takie cudo z Yves Rochera (bio-vitalia, antystresowy), a
teraz się okazało, że już go nie robią. Tzn. może i robią, ale u nas nie
idzie kupić. Ale może są jakieś inne szampony o zapachu sandałowca?
Relaksować się nie muszę, ale ten YR miał bardzo trwały zapach - i na przede
wszystkim na takim efekcie mi zależy. Podpowiedzcie, proszę, czego i gdzie
szukać.

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-02-04 14:41:38

Temat: Re: szampon o zapachu sandalowca
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p <c...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> wszystkim na takim efekcie mi zależy. Podpowiedzcie, proszę, czego i gdzie

dowolny szampon, najlepiej o słabym zapachu, plus kilka kropli olejku
sandałowego.

1. Data: 2005-02-04 14:58:12

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" napisał w wiadomości news:cu01j1$657$1@inews.gazeta.pl...
> dowolny szampon, najlepiej o słabym zapachu, plus kilka kropli olejku
> sandałowego.

A jak się nie wymiesza? Albo wyjdzie przysłowiowe "g... w lasku bolońskim"?
Albo włosy wypali?:))
No dobra, jak nie znajdę gotowca to spróbuję:)))

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-02-07 14:19:40

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p <c...@p...onet.pl> napisał(a):
> A jak się nie wymiesza? Albo wyjdzie przysłowiowe "g... w lasku bolońskim"?
> Albo włosy wypali?:))
> No dobra, jak nie znajdę gotowca to spróbuję:)))

bez przesady :) ja mieszam olejek herbaciany oraz pichtowy prawie ze
wszystkim i żyję :) zwykle ich zapach zabija własny zapach kosmetyku.
najlepiej miksturę sporządzać zawsze świeżą - czyli na dłoń tyle szamponu,
ile masz zamiar użyć i na to wkropić kilka kropli olejku, wymieszać.

baza pod cienie - ktora lepsza
Kredka Ruby Rose
Co myslicie o Vichy LiftactivPRO ?
makijaż_allegro