body detox

1. Data: 2004-01-12 08:20:29

Temat: body detox
Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z szanownych forumowiczów ma doświadczenia z zabiegiem body detox ?
Po 2 zabiegach jedyne co zauważyłem to silne osłabienie organizmu powodujące
sen. Czy tak powinno być ?

Pzdr
Wojtek

2. Data: 2004-01-13 09:36:15

Temat: Re: body detox
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wojtaszek napisał:

> [...]
> Po 2 zabiegach jedyne co zauważyłem to silne osłabienie organizmu powodujące

A mozesz przyblizyc, co to jest????
Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2004-01-14 15:56:42

Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W polskiej wyszukiwarce są jedynie dwa adresy dotyczące body detox.
Proponuję zajrzeć na stronę importera.
Chodzi generalnie o jonizację organizmu i oczyszczanie organizmu z toksyn
poprzez trzymanie stóp w wodzie.
Działa podobno odchudzająco i leczniczo na wiele schorzeń.

Pzdr
Wojtek

jaka dieta ??
czy zgodne z MM ??