body shop - jakie "smaki" blyszczykow?

1. Data: 2004-12-15 21:56:50

Temat: body shop - jakie "smaki" blyszczykow?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie bs ma smaki blyszczykow i maselek do ust? czy to pelna lista?:

- mandarynka
- malina
- truskawka
- kokos
- czekolada z pomarancza
- cukier i przyprawy korzenne
- shimmer (slodki smak, polysk)
- zurawina
- mango i brzoskwinia
- maslo kakaowe
- arbuz
- melon

1. Data: 2004-12-15 22:26:13

Temat: Re: body shop - jakie "smaki" blyszczykow?
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cpqc23$28cv$1@mamut.aster.pl...
> jakie bs ma smaki blyszczykow i maselek do ust? czy to pelna lista?:
>
> - mandarynka
> - malina
> - truskawka
> - kokos
> - czekolada z pomarancza
> - cukier i przyprawy korzenne
> - shimmer (slodki smak, polysk)
> - zurawina
> - mango i brzoskwinia
> - maslo kakaowe
> - arbuz
> - melon

Prosze bardzo:
http://glinki.com/?l=s2wz2u

Sugar&spice (cynamonowy), czekoladowo-pomaranczowy i zurawinowy to specjalne
wydania swiateczne, nie ma ich w stalej ofercie i sa drozsze.
Nie ma smaku 'shimmer', to okreslenie w wypadku BS oznacza, ze blyszczyk
jest z drobniutkim brokatem, np. Satsuma Shimmer - mandarynkowy ze zlotym.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-12-15 22:42:42

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest z drobniutkim brokatem, np. Satsuma Shimmer - mandarynkowy ze zlotym.

a - to te, co wymienilam - ta czekolada smakuje jak delicje:)

1. Data: 2004-12-15 22:43:23

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Prosze bardzo:
> http://glinki.com/?l=s2wz2u

taka odpowiedz na ten link: No Category Found for id [categoryId]

1. Data: 2004-12-16 00:04:10

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cpqemc$hi9$1@mamut1.aster.pl...
> Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> taka odpowiedz na ten link: No Category Found for id [categoryId]

A to przepraszam, wejdz sobie po kolei:
www.thebodyshop.com, zakladka skincare -> lips.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-12-16 07:06:30

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specjalne
> wydania swiateczne, nie ma ich w stalej ofercie i sa drozsze.

O raaaaaaaany !! Gdzie to można kupic? W GC? Nie krzyczeć, ja z zadupia
jestem :-( U mnie nawet Rossmanna nie ma ;-(
Może w sieci??
Olik

1. Data: 2004-12-16 07:44:23

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> O raaaaaaaany !! Gdzie to można kupic? W GC? Nie krzyczeć, ja z zadupia
> jestem :-( U mnie nawet Rossmanna nie ma ;-(

A google są? Jeśli są, to mają archiwum. :>

Pozdrawiam,
Karola, znudzona wątkami (flejmami?) o dostępności BS

1. Data: 2004-12-16 08:55:04

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> O raaaaaaaany !! Gdzie to można kupic? W GC? Nie krzyczeć, ja z zadupia
> jestem :-( U mnie nawet Rossmanna nie ma ;-(
> Może w sieci??

W Polsce tylko na allego, bo jeszcze sie nie doczekałyśmy firmowego sklepu.
www.thebodyshop.com

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-12-16 11:59:28

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olik" <o...@o...pl> wrote in message news:cprdf6$qof$2@news.onet.pl...
> O raaaaaaaany !! Gdzie to można kupic? W GC? Nie krzyczeć, ja z zadupia
> jestem :-( U mnie nawet Rossmanna nie ma ;-(

Ja bym sie tak nie aferowala :-( Zapachy (i smaki, brrr) wszystkich
kosmetykow Body Shopu traca chemia i to mocno. Z maselek do zniesienia jest
tylko orzech i mango, reszta strasznie dziwna, np. maslo miodowe pachnace
wszystkim tylko nie miodem. Gdyby nie cudowne wlasciwosci ichniego maselka
do ciala, to w zyciu nie skusilabym sie (drogie to to i srednio wydajne...).
Balsamy do ust TBS probowalam tylko w sklepie, przypuszczam, ze daja swietne
nawilzenie, ale to samo daje bebe czy labello.
Ostatnio wachalam i probowalam na przyklad sugar and spice i kolo cynamonu
to cos na pewno nawet nie lezalo. Juz wole balsam miodowy L'Occitane
(dostepny w Polsce!) albo czekoladowy Lush (oba doustne :-)).

svenja

1. Data: 2004-12-16 12:05:46

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Svenja Svensson" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest
> tylko orzech i mango, reszta strasznie dziwna, np. maslo miodowe pachnace
(...)
> Ostatnio wachalam i probowalam na przyklad sugar and spice i kolo cynamonu
> to cos na pewno nawet nie lezalo.

Uuuu, kicia. Ale zaraz dostaniesz bęcki od wielbicielek BSu. :-D

Sowa
:)))

tip top blondi:)
szampony do włosów bez SOLI - jakie