angel innocent - trwalosc

1. Data: 2004-12-15 17:50:59

Temat: angel innocent - trwalosc
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Pod wpływem niedawnych postów na temat ciekawych zapachów (ukłon w stronę
Margaret) zrobiłam sobie spis zapachów, które powinnam przynamniej wąchnąć,
żeby sobie wyrobić zdanie. Powstała lista umieszczona w podręcznym notesie i
za każdym razem, gdy przechodziłam obok Sephory psikałam sobie po 5 zapachów
na papierowe paseczki, opisywałam, wkładałam do książki i wąchałam co parę
godzin. Większość mi nie podpasowała, ale w dzisiejszej piątce znalazł się
tytułowy 'angel innocent'. No i mnie olśniło. O ile zwykly 'angel' jest zbyt
duszący i ma coś drażniącego w składzie, to wersja innocent wydaje się
genialna. Minusem jest tylko cena - na allegro ponad 200 zł za 75 ml edp -
to chyba jeden z droższych zapachów...

Ale tak czy inaczej chyba się zdecyduję, choć jeszcze mam kilka zapachów na
liscie do sprawdzenia.
Jednak chciałabym wiedzieć, jak jest z trwałością 'innocent'? Ponieważ to
edp - mam nadzieję, że zapach trzyma się wystarczająco długo.
Dodam, że niedoścignionym wzorem, jeśli chodzi o trwałość zapachu, jest dla
mnie 'Poeme' Lancome...

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-12-15 22:32:06

Temat: Re: angel innocent - trwalosc
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:
> [...]
> długo. Dodam, że niedoścignionym wzorem, jeśli chodzi o trwałość
> zapachu, jest dla mnie 'Poeme' Lancome...

Tak trwaly jak Poeme na pewno nie jest, ale trzyma sie faktycznie niezle.
Oczywiscie najlepiej to powie Ci ktos postronny bo sama przestaniesz go czuc
a mgielka bedzie sie unosic za Toba jeszcze dlugo, dlugo;)
Poza Jungle Elephant Kenzo, jest to jeden z nielicznych trwalych zapachow.

--
star

1. Data: 2004-12-16 09:23:43

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
czuc
> a mgielka bedzie sie unosic za Toba jeszcze dlugo, dlugo;)

No właśnie Poeme miało to do siebie, że jak go podkradłam mamie, to czułam
na sobie cały dzień (choc wcale się tym nie zlewałam - standardowe dwa
psiknięcia). Żaden inny zapach nie miał na mnie takiejtrwałości... Niestety
Poeme już dawno przestał mi odpowiadać swą wonią, a inne zapachy,tóre mnie
zafascynowały, czuję na sobie tylko w momencie psikania, potem już nie. Mam
nadzieję, że z angel innocent będzie trochę lepiej. Dzisiaj poproszę w
Sephorze o próbkę i przetestuję.

1. Data: 2004-12-16 10:17:34

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

star wrote:

> Poza Jungle Elephant Kenzo, jest to jeden z nielicznych trwalych zapachow.

Na mnie najlepiej trzymaja sie zapachy Diora - wszystkie, jakie
kiedykolwiek probowalam.
Nie potrafie wyjasnic tego fenomenu ;)
Natomiast Sensi najszybciej sie ulatnial (a szkoda).

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2004-12-16 20:27:08

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus pisze:

> Jednak chciałabym wiedzieć, jak jest z trwałością 'innocent'?
> Ponieważ to edp - mam nadzieję, że zapach trzyma się wystarczająco
> długo.

Nuta bazowa (wanilia, karmel, czekolada i inne słodkości) trzyma się w miarę
długo, ale pachnie delikatnie i trzeba się mocno wwąchiwać ;-) Nuta głowy i
serca to właściwie "okamgnienie". Nie są to imho perfumy należące do tych
najtrwalszych.
Ale zapach rekompensuje wszystko :)

> Dodam, że niedoścignionym wzorem, jeśli chodzi o trwałość zapachu,
> jest dla mnie 'Poeme' Lancome...

A dla mnie "Allure" Chanel i "Angel" Thierry Muglera.
Na ubraniu trzymają się niemal tygodniami.
Na skórze wytrzymują nawet po myciu!

--
PozdrawiaM

1. Data: 2004-12-16 21:26:08

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:
> Na mnie najlepiej trzymaja sie zapachy Diora - wszystkie, jakie
> kiedykolwiek probowalam.
> Nie potrafie wyjasnic tego fenomenu ;)

Z Diorem masz faktycznie racje. Dune, Pure Poison, Dolce Vita niezwykle
trwale.
Odczulam to zwlaszcza przy Dior Addict, ktore mnie wykonczylo bo nie chcialo
wywietrzec.

--
star

1. Data: 2004-12-16 23:28:25

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Na mnie najlepiej trzymaja sie zapachy Diora - wszystkie, jakie
> kiedykolwiek probowalam.
> Nie potrafie wyjasnic tego fenomenu ;)
> Natomiast Sensi najszybciej sie ulatnial (a szkoda).

Dla mnie masakrycznie najtrwalszy jest Hypnotic Poison, bardzo mi sie
podobał, ale gdy czułam go nawet po umyciu robiło mi sie aż niedobrze od tej
jego trwałosci.

1. Data: 2004-12-17 12:34:32

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <nixe@fałpe.peel> napisał w wiadomości

> [...]
> serca to właściwie "okamgnienie". Nie są to imho perfumy należące do tych

No właśnie się zastanawiam czy zrekompensuje.
Przewąchałam już wszystkie zapach z mojej listy utworzonej pod wpływem
grupowych wątków. 'Angel innocent' rules. Jednak od wczoraj go testuję
dzieki próbce z Sephory i stwierdzam, że z trwałością słabiutko... Ledwo
ledwo się na mnie trzyma..
Można cokolwiek na to poradzić, jakiś utrwalacz, czy coś... ?
A swoją droga szkoda, że już rzadko który zapach wystepuje w formie
prawdziwych perfum, zwykle tylko edt, edp...

1. Data: 2004-12-17 15:31:49

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> [...]
> grupowych wątków. 'Angel innocent' rules. Jednak od wczoraj go testuję
> dzieki próbce z Sephory i stwierdzam, że z trwałością słabiutko... Ledwo

Hm. a ja sobie nim psikałam na rękę w Sephorze i potem całkiem długo się
trzymał, fakt, że potem był delikatny, szczególnie w stosunku do innych,
którymi się psikałam, ale w sumie tak źle nie było. Nie wiem co by było,
gdybym się wypsikała tak normalnie, pewnie jak zwykle niewiele bym czuła.
No, ale kto wie, może to właśnie te perfumki dostanę na gwiazdkę, ale to nie
wiem na 100%, tylko podejrzewam, jakieś perfumki będą na pewno.
Pozdrówka.
Maga

1. Data: 2004-12-17 17:43:32

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus <a...@...stopce> napisał(a):

"Jednak od wczoraj go testuję dzieki próbce z Sephory i stwierdzam, że z
trwałością słabiutko...

Mam pytanie, w ktorej Sephorze daja probki, bo mam chec na Jungle Kenzo ale
sie troche boje...:-) Wiec probka bylaby jak najbardziej mile widziana. Aha,
czy trzeba miec swoj pojemniczek czy pani daje?
Dziekuje i pozdrawiam - R.

emolienty
uroda
Baza pod podkład dla skóry problemowej