tipsy :)

1. Data: 2004-12-15 13:57:32

Temat: tipsy :)
Od: "kici-kici" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)
zwracam sie z uprzejma prosba o pomoc ;)
nigdy nie mialam dlugich paznokci a jak juz troszke
podhodowalam to i tak sie lamaly :)
prowadze dosc intensywny tryb zycia jakis basenik, rower siatka no i troszke
je niestety obgryzam ;/

ostatnio chodzi mi po glowie zainwestowanie w tipsy,
ale jestem zielona w tym temacie, wiem tyle ze sa akrylowe, zelowe i
jedwabne i ze akrylowe bywaja najtansze :P nic poza tym ;/

czy moglybyscie mi doradzic co robic i ewentualnie polecic jakis dobry
zaklad kosmetyczny albo bezposrednio osobe, ktora zrobi to profesionalnie i
dosc tanio (mizerny budzet maturzystki:P)
interesuje mnie warszawa a najchetniej ursynow

dziekuje za pomoc i pozdrawiam

Ola

1. Data: 2004-12-15 16:28:06

Temat: Re: tipsy :)
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kici-kici" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> prowadze dosc intensywny tryb zycia jakis basenik,

"Basenik", to jakiś rodzaj małego szpitalnego nocnika dla dzieci, tak?
A w kaczuszki, czy jednolity? :->

> ostatnio chodzi mi po glowie zainwestowanie w tipsy,
> ale jestem zielona w tym temacie, wiem tyle ze sa akrylowe, zelowe i
> jedwabne i ze akrylowe bywaja najtansze :P nic poza tym ;/

Poczytaj wątek "chyba nie potrafię nosić tipsów" z dnia 12.12.2004
Tam Anna M. Gidyńska dośc zrozumiale tłumaczy różnice pomiędzy tymi
metodami.
A co do ceny... hmm...
Lepiej to przemyśl, jeśli budżet masz faktycznie skromny. To nie jest
jednorazowy wydatek, to trzeba regularnie, co 2-3 tygodnie uzupełniać (i
płacić za to), żeby kładzenie tego miało w ogóle jakiś sens.

Sowa

1. Data: 2004-12-15 16:38:04

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kici-kici" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Basenik", to jakiś rodzaj małego szpitalnego nocnika dla dzieci, tak?

Nie, to ten szpitalny chyba....
Ola (która obcina paznokcie na krótko i niestety nic nie wniesie do wątku
tipsowego)

1. Data: 2004-12-15 16:40:23

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dosc tanio (mizerny budzet maturzystki:P)
> interesuje mnie warszawa a najchetniej ursynow

jak prowadzisz intensywny tryb życia to takie pazurki beda ok, zawsze
zadbane, żadnych odprysków lakieru itp., nic im sie nie stanie na basenie
itp. i niech to bedzie akryl, niestety nie podam Ci adresu i cen, bo jestem
z 3m, ale z tego co wiem konkurencja na rynku jest duza i ceny odpowiednie
znajdziesz. Ach! i jeszcze jedno- paznokcie sie dopelnia co miesiac np. w
zaleznosci jak szybko odrastaja te naturalne, cześciej sie podpiłowuje te
akrylowe,żeby paznokiec był jedna całościa....ja za takie pilowanie płace 5
zl, za dopełnienie french 30. Ach! jak bedziesz robic to obejrzyj je z
kazdej strony,zeby akryl nie byl pofalowany i zeby byly cienkie i plaskie
jak naturalne, oraz dokladnie wyszlifowane od wewnetrznej strony

pozdrawiam ewa

1. Data: 2004-12-15 17:33:18

Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> akrylowe,żeby paznokiec był jedna całościa....ja za takie pilowanie płace

Takie ceny mogą tylko wprowadzić w błąd, jeśli dziewczyna mieszka w
Warszawie.
Musi być przygotowana na znacznie więcej.
LH

1. Data: 2004-12-15 17:45:37

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> napisał w
wiadomości news:cppsgo$dbn$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Takie ceny mogą tylko wprowadzić w błąd, jeśli dziewczyna mieszka w
> Warszawie.
> Musi być przygotowana na znacznie więcej.

napisalam gdzie mieszkam i ila JA płacę.....wiadomo czy centrum W-wy czy
centrum Sopotu czy Gdyni ceny sa wyzsze, wystarczy poszukac innych miejsc-
osiedlowych

1. Data: 2004-12-15 18:02:18

Od: "Elena Morawska" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa, podaj adres swojej kosmetyczki proszę.
Pozdrawiam, Lena

1. Data: 2004-12-15 18:05:56

Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisalam gdzie mieszkam i ila JA płacę.....

A po co to napisałaś?
Dziewczyna wyraźnie podała miasto i dzielnicę - daleko od 3M.

1. Data: 2004-12-15 18:09:53

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> napisał w
wiadomości news:cppudv$a1b$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Ewa" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

> A po co to napisałaś?
> Dziewczyna wyraźnie podała miasto i dzielnicę - daleko od 3M.

ale jestes upierdliwa...przeczytaj to co ona napisala i w calości to co ja i
daj spokój

1. Data: 2004-12-15 19:12:06

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Dec 2004 18:45:37 +0100, in pl.rec.uroda "Ewa"
<e...@b...pl> wrote in <cppt7o$alv$1@opal.futuro.pl>:

>napisalam gdzie mieszkam i ila JA płacę.....wiadomo czy centrum W-wy czy
>centrum Sopotu czy Gdyni ceny sa wyzsze, wystarczy poszukac innych miejsc-
>osiedlowych

aha. i modlić się, żeby niska cena nie była zarazem gwarancją niskiej
jakości. a niestety, na ogół tak to właśnie jest. bywa, że niunie po
tygodniowym szkoleniu kupują zestaw startowy i zaniżają ceny, przy tym
partoląc robotę. osiedlowe saloniki, gdzie 90% powierzchni zajmuje
solarium, najczęściej nie są siedzibami specjalistek. a oszczędzanie
tylko po to, żeby potem latać na poprawki i jeszcze, jak sama
sugerujesz, pilnować tipserki, czy aby dobrze wypiłowała masę, to
jakieś nieporozumienie. lepiej zapłacić więcej i mieć spokój na 5-6
tygodni - ja tak robię i dzięki temu od trzech lat nie mam problemów z
paznokciami ani wydatków dodatkowych (no, jeszcze przemalowanie co
troszkę, bo sama nie maluję, ale to już drobne).

amg

Prostownica/karbowinica
Krem przeciw rozstępom
czarne kropki na nosie - chyba wągry