krem do twarzy.

1. Data: 2004-12-15 15:59:03

Temat: krem do twarzy.
Od: "Diesella" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie polecić mi jakiś krem do twarzy, który nadawałby się na zimę.
Mam 27 lat i cerę mieszaną.
Z góry dziękuję.

1. Data: 2004-12-15 16:02:17

Temat: Re: krem do twarzy.
Od: "Anna J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diesella" napisał...
> Czy możecie polecić mi jakiś krem do twarzy, który nadawałby się na zimę.

Polecam "Intensywny krem odżywczy" GARNIER - świetny pod makijaż i nadaje
się na zimę (nie jest typowo nawilżający).
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-12-15 18:50:46

Od: "Diesella" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna J." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Polecam "Intensywny krem odżywczy" GARNIER - świetny pod makijaż i nadaje
> się na zimę (nie jest typowo nawilżający).
> Pozdrawiam
> Ania

Dzięki, jutro wybiorę się na zakupy :)

1. Data: 2004-12-15 19:41:35

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Dec 2004 16:59:03 +0100, in pl.rec.uroda "Diesella"
<s...@g...pl> wrote in <cppn1b$2lb$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Czy możecie polecić mi jakiś krem do twarzy, który nadawałby się na zimę.
>Mam 27 lat i cerę mieszaną.

ostatnio miałam krem Iwostinu z serii Elixine. całkiem dobry - nie
tłusty, ale na chłodne poranki całkiem ok. dobrze współgra z podkładem
(MAC w kompakcie i Clinique perfectly real, z tymi testowałam). ma
filtry. kosztuje jakieś 40 zł, zdaje się. niestety, nie pachnie
najpiękniej, ale to jest jego jedyna wada.

amg

tipsy :)
Prostownica/karbowinica
Krem przeciw rozstępom