Baza pod podkład dla skóry problemowej

1. Data: 2004-12-15 17:07:01

Temat: Baza pod podkład dla skóry problemowej
Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam cerę tłustą, trądzikową, obecnie leczoną, więc zdarzają się miejsca
przesuszone (głównie okolice nosa i brody). Żeby zamaskować liczne
niespodzianki kupiłam podkład La - Roche Unifiance. No i nie jest najlepiej.
Czoło się świeci, miejsca wysuszone wyglądają tragicznie (nawet krem
Physiogel nie pomaga, bo nocy z Aknemycinem), a małe pryszczyki nadal są
widoczne.
Czy baza pod podkład mogłaby coś poprawić czy lepiej kupić jakiś puder?
Jeśli tak, to byłabym wdzięczna za podanie nazw i cen orientacyjnych. Trochę
szkoda mi wyrzucać cały podkład wart 70 zł i szukać czegoś innego. Może
taniej wyjdzie dokupić coś do niego.
Z góry serdecznie dziękuję.
Olik

1. Data: 2004-12-15 20:46:54

Temat: Re: Baza pod podkład dla skóry problemowej
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik napisał/a w news:cpprk2$ldt$1@news.onet.pl:

> Czy baza pod podkład mogłaby coś poprawić czy lepiej kupić jakiś
> puder?

Baza sprawia, że podkład lepiej się trzyma. Nie zmienia (zwiększa)
jego właściwości kryjących.

> Trochę szkoda mi wyrzucać cały podkład wart 70
> zł i szukać czegoś innego. Może taniej wyjdzie dokupić coś do
> niego.

Kup korektor.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-12-15 22:53:06

Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czoło się świeci, miejsca wysuszone wyglądają tragicznie (nawet krem
> Physiogel nie pomaga, bo nocy z Aknemycinem), a małe pryszczyki nadal są
> widoczne.

rozumiem ze skora jest w niektorych miejscach bardzo sucha i sie luszczy , a
podklad to podkresla?
1. zdaje mi sie ze aknemycin jest takze produkowany w wersji "krem" - mnie
on nie wysuszal

2.na male pryszczyki, tak jak pisala mips, korektor - np. dermacol (to niby
nie korektor, ale jest moooocno kryjacy, mocniej niz nie jeden korektor "z
nazwy")

pozdrawiam i zycze wygranej

Vika
(ktora sie nie uwolni od tego koszmaru pewnie do poznej starosci,
o ile jej dozyje - ze wzgledu na depresje tradzikowa)

1. Data: 2004-12-16 06:56:08

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> rozumiem ze skora jest w niektorych miejscach bardzo sucha i sie luszczy ,
> a podklad to podkresla?

Dokładnie.

> 1. zdaje mi sie ze aknemycin jest takze produkowany w wersji "krem" - mnie
> on nie wysuszal

A można kupic bez recepty?? Mnie dermatolog przepisał dodatkowo Aknefug
(krem) i nie mogłam nigdzie dostać! A Aknemycin jest w użyciu od prawie 1,5
miesiąca i jak na razie nic nie zdziałał poza wysuszaniem :-(

> 2.na male pryszczyki, tak jak pisala mips, korektor - np. dermacol (to
> niby nie korektor, ale jest moooocno kryjacy, mocniej niz nie jeden
> korektor "z nazwy")

I tani podobno?? Rozejrzę się, choć myślałam że jak się już kupi podkład
kryjący La - Roche, to to wystarczy. A co z pudrem? Może się posypywać czymś
w miejscach, gdzie się błyszczę?

> pozdrawiam i zycze wygranej
> (ktora sie nie uwolni od tego koszmaru pewnie do poznej starosci,
> o ile jej dozyje - ze wzgledu na depresje tradzikowa)

Znasz ten ból, co? Ja walczę od 9 lat i czasami już mam ochotę odciąć sobie
łeb ;-(
O ile na codzień się tak nie przejmuję, to jak już jadę na weekend do
swojego mężczyzny, mój wygląd mnie paraliżuje (w końcu człek nie budzi się
rano z korektorem na paszczy). I nie pomagają przekonywania, że "on i tak
tego nie zauwaza". :-(
Pozdrawiam i dziękuję za miłą odpowiedź.
Olik

1. Data: 2004-12-16 09:15:06

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> I tani podobno?? Rozejrzę się, choć myślałam że jak się już kupi podkład
> kryjący La - Roche, to to wystarczy.

Na esenti kosztuje 9.50 zł
LRP Ci się nie zmarnuje - po prostu mieszaj je ze soba, dla bardziej
naturalnego efektu.
Sam Dermacol może tworzyć maskę.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-12-16 09:55:43

Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (krem) i nie mogłam nigdzie dostać! A Aknemycin jest w użyciu od prawie
> 1,5 miesiąca i jak na razie nic nie zdziałał poza wysuszaniem :-(

to ja bym na twoim miejscu zmienila lek, jesli po 1,5 miesiaca nie ma efektu
to imho juz go nie bedzie -a skora potrafi sie pieknie przyzwyczaic do leku
aknemycin to antybiotyk, wiec raczej na recepte

> I tani podobno?? Rozejrzę się, choć myślałam że jak się już kupi podkład
> kryjący La - Roche, to to wystarczy. A co z pudrem? Może się posypywać
> czymś w miejscach, gdzie się błyszczę?

mozesz sprobowac, ja tam w najgorszych momentach uzywalam alantanu w
zasypce - jako puder
(jak mialam bardzo podrazniona skore, jest jeszcze revlonu i manhattanu
puder w kamieniu - antybakteryjny i antyblyszczacy ;D)

> Znasz ten ból, co? Ja walczę od 9 lat i czasami już mam ochotę odciąć
> sobie łeb ;-(
tak, tak, ja walcze od....nie chce mi sie liczyc, czasem mam sobie ochote
zdrapac skore z twarzy
i czsem tez prosze mojego mezczyzne zeby w akcie dobroci urwal mi glowe i
wyrzucil za okno ;D
(tak naprawde to u mnie problem jest hormonalny, ale nie znalazlam jeszcze
endokrynologa ktory chcialby sie tym "blahym" problemem zajac)

> [...]
> rano z korektorem na paszczy). I nie pomagają przekonywania, że "on i tak

oj , moj to juz znosi 11 lat, wiec cos w tym niezauwazaniu musi byc ;)))

> Pozdrawiam i dziękuję za miłą odpowiedź.
> Olik

wzajemnie
i nie poddawaj sie (jak bedziemy stare , to nam przejdzie w zmarszczki )
Vika

1. Data: 2004-12-16 10:22:02

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vika wrote:

> (tak naprawde to u mnie problem jest hormonalny, ale nie znalazlam jeszcze
> endokrynologa ktory chcialby sie tym "blahym" problemem zajac)

Nawet prywatnie ? Az trudno w to uwierzyc...
Jesli przypadkiem jestes z Wroclawia lub okolic, to moge polecic bardzo
dobra specjalistke... Znam wiele dziewczyn, ktorymi sie zajela
(najrozniejsze problemy hormonalne).

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2004-12-16 13:26:27

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> Na esenti kosztuje 9.50 zł

Kupiłam dzisiaj w drogerii. Właśnie za 9,50..

> LRP Ci się nie zmarnuje - po prostu mieszaj je ze soba, dla bardziej
> naturalnego efektu.
> Sam Dermacol może tworzyć maskę.

OKej. Dzięki. Wypróbuję.
Olik

1. Data: 2004-12-16 13:34:32

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do leku
> aknemycin to antybiotyk, wiec raczej na recepte

:-((( Ja jeszcze Tetralysal biorę, myję Effaklarem i też nic. Jak
wyskakiwało, tak wyskakuje ...

> mozesz sprobowac, ja tam w najgorszych momentach uzywalam alantanu w
> zasypce - jako puder

Serio??? A nie byłaś blada jak śmierć ??

> (jak mialam bardzo podrazniona skore, jest jeszcze revlonu i manhattanu
> puder w kamieniu - antybakteryjny i antyblyszczacy ;D)

OKej. Jutro znowu ruszam na zakupy.

> [...]
> zdrapac skore z twarzy
> i czsem tez prosze mojego mezczyzne zeby w akcie dobroci urwal mi glowe i

LOL!!! Ja z moim o tym nie rozmawiam. Temat tabu. I nie znoszę jak się we
mnie wgapia (co jest częste, bo człek świeżo zakochany)

> (tak naprawde to u mnie problem jest hormonalny, ale nie znalazlam jeszcze
> endokrynologa ktory chcialby sie tym "blahym" problemem zajac)

A robiłaś badanie poziomu hormonów ??

> oj , moj to juz znosi 11 lat, wiec cos w tym niezauwazaniu musi byc ;)))

Tak, mojego zaokrąglonego brzuszka też nie widzi i twierdzi, że mam fajne
nogi, choć ortopeda stwierdził u mnie iXy i jedna noga jest krótsza od
drugiej o 1,5 cm ;-)

> wzajemnie
> i nie poddawaj sie (jak bedziemy stare , to nam przejdzie w zmarszczki )

To mnie pocieszyłaś... :->
Olik

1. Data: 2004-12-16 20:34:18

Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Nawet prywatnie ? Az trudno w to uwierzyc...
> Jesli przypadkiem jestes z Wroclawia lub okolic, to moge polecic bardzo
> dobra specjalistke... Znam wiele dziewczyn, ktorymi sie zajela
> (najrozniejsze problemy hormonalne).

niestety, warszawa, ale dziekuje za checi ;)
trudno jest znalezc dobrego, sprawdzonego lekarza, nawet prywatnie

krem do twarzy.
tipsy :)
Prostownica/karbowinica
Krem przeciw rozstępom