Prostownica/karbowinica

1. Data: 2004-12-15 13:51:47

Temat: Prostownica/karbowinica
Od: "Alicja" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

w zwiazku z tym, ze chce sobie kupic prostownice do wlosow, chcialabym sie
dowiedziec jakie "warunki" musi ona spelniac, ogladalam na Allegro i cena sa
bardzo zroznicowane bo od 25 do chyba 300 zl. No i w sumie nie chce wydac 25
zl na jakis "szmelc", ktory sie rozwali po 2 uzyciach, albo co gorsza w
ogole nie bedzie spelnial swojego zadania, a z drugiej strony wydac 300 zl
to troche za duzo. Mysle, ze tak do max 150 zl chcialabym wydac na ta
karbownice/prostownice.

Cz mozecie mi cos polecic i na jakie parametry trzeba zwrocic uwage.

Z gory dzieki za wszystki informacje

Alicja

1. Data: 2004-12-15 14:47:58

Temat: Re: Prostownica/karbowinica
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> karbownice/prostownice.
>
> Cz mozecie mi cos polecic i na jakie parametry trzeba zwrocic uwage.

Musi być ceramiczna i bez grzebienia rozdzielającego włosy. I nie za
szeroka, bo się niewygodnie manewruje. Polecam Babyliss, kupiłam w
Mediamarkt, zapłaciłam 169 zł

pozdrawiam, Micha

1. Data: 2004-12-15 15:41:55

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ogole nie bedzie spelnial swojego zadania, a z drugiej strony wydac 300 zl
> to troche za duzo. Mysle, ze tak do max 150 zl chcialabym wydac na ta

Najlepsze recenzje zbiera Babyliss. Kiedyś na tej grupie ktoś podał linka do
dyskusji na wizaz.pl na temat prostownic. Przeczytałam całą i dziewczyny
bardzo chwaliły Babyliss, zaś było dużo narzekań na produkty innych firm,
nawet tych znanych - Philips, itp. Ja sama pod wpływem tej dyskusji skusiłam
się na Babyliss na allegro i jestem bardzo zadowolona :)

Przy wyborze konkretnego modelu ważne są trzy parametry:

1. materiał z jakiego zrobione są płytki - metalowe tańsze, ceramiczne
lepsze dla włosów (mniej niszczą)
2. szerokość płytek - do krótkich włosów lepsze są węższe, do dłuższych -
szersze
3. czy jest "wspomaganie parowe" - jeśli jest, to prostowanie jest
skuteczniejsze i bezpieczniejsze dla włosów

W dzisiejsze gazetce z Media Markt jest prostownica Babyliss - ceramiczna,
wąskie płytki, bez pary, z dodatkowymi płytkami karbującymi za 159 zł. To
tak na przykład.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-12-15 15:46:38

Od: futrzasty <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam Remington Ceramic Power (ok 160 zl w MediaMarkt), trzeba
zwracac uwage na moc, najlepsza sa takie okolo 60 W wzyz,poniewaz
szybciej sie nagrzewaja i krocej prostujesz wlosy,a co za tym idzie
mniej sie niszcza.

pozdr

1. Data: 2004-12-15 18:08:32

Od: "Alicja" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwracac uwage na moc, najlepsza sa takie okolo 60 W wzyz,poniewaz
> szybciej sie nagrzewaja i krocej prostujesz wlosy,a co za tym idzie

Ok, dzieki za informacje, czyli najlepiej ceramiczna i z para, ale na
Allegro nie znalazla takiej co by byla jednoczesnie ceramiczna i miala opcje
pary. Czy z Babyliss lub Remington (ktore tu polecacie) jest model z
plytkami ceramicznymi i para jednoczesnie?

Dzieki wielkie

Alicja

1. Data: 2004-12-15 19:13:40

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pary. Czy z Babyliss lub Remington (ktore tu polecacie) jest model z
> plytkami ceramicznymi i para jednoczesnie?

No np. taka:

Pewnie nie zwróciłaś uwagi, bo nazywają to 'grzebień parowy', ale to jest
właśnie prostownica. Tylko cena jest prawie dwukrotnie wyższa od tej, która
zaplanowałas wydać. Ja mam akurat ten sam model, kupiony u tego samego
sprzedawcy, więc moge śmiało polecić. Jednak ona ma szerokie płytki. Jest to
wygodne przy włosach długich, przy krótkich utrudnia manewrowanie. U innego
sprzedawcy na allegro ta sama prostownica kosztuje 15 zł taniej, ale ten
'mój' dorzuca do oferty serum prostujące. Kosztuje on 38 zł, więc IMO opłaca
się brać prostownicę u niego.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]