Re: tipsy :)

From: "Ewa" <e...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: tipsy :)
Date: Wed, 15 Dec 2004 17:40:23 +0100

Użytkownik "kici-kici" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cppfss$1g0d$2@mamut.aster.pl...
> witam :)
> zwracam sie z uprzejma prosba o pomoc ;)
> nigdy nie mialam dlugich paznokci a jak juz troszke
> podhodowalam to i tak sie lamaly :)
> prowadze dosc intensywny tryb zycia jakis basenik, rower siatka no i
> troszke
> je niestety obgryzam ;/
>
> ostatnio chodzi mi po glowie zainwestowanie w tipsy,
> ale jestem zielona w tym temacie, wiem tyle ze sa akrylowe, zelowe i
> jedwabne i ze akrylowe bywaja najtansze :P nic poza tym ;/
>
> czy moglybyscie mi doradzic co robic i ewentualnie polecic jakis dobry
> [...]
jak prowadzisz intensywny tryb życia to takie pazurki beda ok, zawsze
zadbane, żadnych odprysków lakieru itp., nic im sie nie stanie na basenie
itp. i niech to bedzie akryl, niestety nie podam Ci adresu i cen, bo jestem
z 3m, ale z tego co wiem konkurencja na rynku jest duza i ceny odpowiednie
znajdziesz. Ach! i jeszcze jedno- paznokcie sie dopelnia co miesiac np. w
zaleznosci jak szybko odrastaja te naturalne, cześciej sie podpiłowuje te
akrylowe,żeby paznokiec był jedna całościa....ja za takie pilowanie płace 5
zl, za dopełnienie french 30. Ach! jak bedziesz robic to obejrzyj je z
kazdej strony,zeby akryl nie byl pofalowany i zeby byly cienkie i plaskie
jak naturalne, oraz dokladnie wyszlifowane od wewnetrznej strony

pozdrawiam ewa