Re: angel innocent - trwalosc

From: "Maga" <v...@u...megapolis.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: angel innocent - trwalosc
Date: Fri, 17 Dec 2004 16:31:49 +0100
Sender: l...@o...pl@cml84.neoplus.adsl.tpnet.pl

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
news:cpuk0h$lq2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No właśnie się zastanawiam czy zrekompensuje.
> Przewąchałam już wszystkie zapach z mojej listy utworzonej pod wpływem
> grupowych wątków. 'Angel innocent' rules. Jednak od wczoraj go testuję
> dzieki próbce z Sephory i stwierdzam, że z trwałością słabiutko... Ledwo
> ledwo się na mnie trzyma..

Hm. a ja sobie nim psikałam na rękę w Sephorze i potem całkiem długo się
trzymał, fakt, że potem był delikatny, szczególnie w stosunku do innych,
którymi się psikałam, ale w sumie tak źle nie było. Nie wiem co by było,
gdybym się wypsikała tak normalnie, pewnie jak zwykle niewiele bym czuła.
No, ale kto wie, może to właśnie te perfumki dostanę na gwiazdkę, ale to nie
wiem na 100%, tylko podejrzewam, jakieś perfumki będą na pewno.
Pozdrówka.
Maga