angel innocent - trwalosc

1. Data: 2004-12-17 17:46:57

Temat: Re: angel innocent - trwalosc
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cpv5s4$t3c$1@inews.gazeta.pl...

> Mam pytanie, w ktorej Sephorze daja probki, bo mam chec na Jungle Kenzo
ale
> sie troche boje...:-) Wiec probka bylaby jak najbardziej mile widziana.
Aha,
> czy trzeba miec swoj pojemniczek czy pani daje?

Zdaje się, że w każdej. Ja akurat byłam we wrocławskim carefuorze.
Nie trzeba mieć swojego pojemniczka.
Po prostu prosisz ekspedientkę o próbkę konkretnego zapachu i ona odlewa Ci
z testera :>

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-12-17 20:24:22

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus <a...@...stopce> napisał(a):

> Zdaje się, że w każdej. Ja akurat byłam we wrocławskim carefuorze.
> Nie trzeba mieć swojego pojemniczka.
> Po prostu prosisz ekspedientkę o próbkę konkretnego zapachu i ona odlewa Ci
> z testera :>

Dziekuje bardzo !
R.

1. Data: 2004-12-17 21:21:32

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus napisał/a w news:cpuk0h$lq2$1@nemesis.news.tpi.pl:

> 'Angel innocent' rules.

A ja się do niego przymierzam i zdecydować się nie mogę. Jednak te
przyprawy mnie zniechęcają. Chociaż ta czekolada... mrrrr :]

> Jednak od wczoraj go testuję
> dzieki próbce z Sephory i stwierdzam, że z trwałością
> słabiutko... Ledwo ledwo się na mnie trzyma..

To jest chyba cecha osobnicza. Na jednych zapach trzyma się jak
wściekły, na innych po już chwili pozostaje tylko wspomnieniem.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-12-17 21:38:01

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...

| To jest chyba cecha osobnicza. Na jednych zapach trzyma się jak
| wściekły, na innych po już chwili pozostaje tylko wspomnieniem.

Czytałam kiedyś, że ze skóry blondynek zapachy ulatniają się najszybciej, a
ze skóry brunetek najwolniej.

S.

1. Data: 2004-12-18 10:01:36

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus pisze:

> Po prostu prosisz ekspedientkę o próbkę konkretnego zapachu i ona
> odlewa Ci z testera :>

Poważnie tak można? Myślałam, że testuje się tylko na miejscu.

--
PozdrawiaM

emolienty
uroda