emolienty

1. Data: 2004-12-15 17:40:24

Temat: emolienty
Od: " :\)" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

emolienty (www.emolienty.pl) są już dostępne w sprzedaży pod adresem
www.aptecus.com

1. Data: 2004-12-16 11:26:03

Temat: Re: emolienty
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:\) <b...@a...pl> napisał(a):
> emolienty (www.emolienty.pl) są już dostępne w sprzedaży pod adresem
> www.aptecus.com

przy okazji tego spamu, czy ktoś stosował te emolienty?

1. Data: 2004-12-22 16:57:19

Od: "iska" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa"
> przy okazji tego spamu, czy ktoś stosował te emolienty?

Ja uzywalam, wygralam w konkursie ktory byl jakis czas temu, po 1. myslalam
ze przysla mi normalne kosmetyki, a to byly takie zwykle probki, nawet
naklejka byla ze to probka, tzn nie w saszetkach, w takich tubkach po 30g, a
normalnie sa poo 150g, ale to nic :)
Po 2 dostalam serie linia biala, mozna ich uzywac do skory suchej i
normalnej, uzywalam, i zamiast nawilzonej skory /bo taki mial byc efekt/
moja skora po tygodniu stosowania zaczela sie strasznie luszczyc z
wysuszenia, czyli niewiele mi tam nawilzyly, poza tym jednego z tych kremow
mozna uzywac do zmywania makijazu, nie polecam, nie dosc ze nie zmywa to
skora potem szczypie. Ogolnie nie jestem zadowolona, 3 kremiki stoja w
lazience nie uzywane

pozdrawiam :)

uroda
Baza pod podkład dla skóry problemowej