bojler i CO

1. Data: 2009-01-22 07:33:50

Temat: bojler i CO
Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wyczytałem w sieci że są bojlery (elektryczne pojemnościowe ogrzewacze
wody - tak to się fachowo chyba nazywa), które można podpiąć do
instalacji centralnego ogrzewania i w zimie dogrzewać wodę właśnie z CO.
Szukałem po różnych stronach i nie mogę natknąć się na żaden model.
Możecie polecić jakąś firmę która takie produkuje? Potrzebny mi 80l,
najlepiej jeszcze jak by miał możliwość pracowania w 2 taryfach, ale to
nie jest priorytet, bo mogę wstawić programator czasowy.

Łukasz Rostalski

2. Data: 2009-01-22 08:25:54

Temat: Re: bojler i CO
Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> by miał możliwość pracowania w 2 taryfach, ale to nie jest priorytet, bo

szukaj pod hasłem zasobniki cwu z wężownicą, albo dwupłaszczowe
np:
http://www.biawar.com.pl/index.php/ogrzewacze-wody/z
asobniki-c.w.u.-i-wymienniki-pionowe/menu-id-137.htm

robert
www.sabina.studioonline.pl

3. Data: 2009-01-22 08:50:23

Od: "Peters" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np:
> http://www.biawar.com.pl/index.php/ogrzewacze-wody/z
asobniki-c.w.u.-i-wymienniki-pionowe/menu-id-137.htm

Mam taki i po przeszukaniu netu wyszło że BIAWAR robi całkiem dobre , czasem
lepsze od zachodnich. Daj zarobić Polakom ( jesli to jeszcze nasza Firma ).

Ja używam tego
http://www.biawar.com.pl/index.php/ogrzewacze-wody/w
ymienniki-classic-spiro/menu-id-113.html i
nie mozna się do niczego przyczepić - podobno jest emaliowany a nie
cynkowany a to już bardzo dużo. Fajny jest też ten orientacyjny wskaźnik
temp. można oszacować jak zmienia się ciepłota wewnątrz zbiornika. Aaa i
jeszcze coś rurka pobierająca wodę ciepłą z górnej części zbiornika jest
plastikowa i dlatego nie ulega korozji a woda zawsze ssana jest z góry a nie
ewentualnymi dziurami z dolnej części zbiornika.

pozdr PK

Jaki nawilżacz ultradźwiękowy z odkamieniaczem? (względnie tani)
malowanie mebli z płyty
termometr
Wklady do Aquafilter - gdzie najlepiej kupic
podbijamy rekord