bol .... ale czego ?cos z szyja - prosze o pomoc

1. Data: 2008-02-23 19:51:26

Temat: bol .... ale czego ?cos z szyja - prosze o pomoc
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. mam nastepujacy problem.

pewnego dnia jakies 4-3 tygodnie temu siedzac przy komputerze poczulem
ogromny bol lewej strony (lopatka obojczyk "kaptur"(potocznie miesien ten z
silowni).. nie moglem zlokalizowac bolu ale strasznie mnie zaczelo bolec
promieniscie, poszedlem nagrzac to woda na chwile ustapilo ale caly czas
rwalo rwalo i promieniowalo, w nocy nasmarowalem to mascmi rozgrzewajacymi i
jakimis na stawy na nerwo bole... nie pomagalo.
po ciezkiej rpobie zasnalem rano jak reka odjal nic nie czulem.
teraz od tamtego czasu ciagle mam problem z karkiem, szyja, przy roznych
ruchach (czesto jezdze autem - praca ph), boli mnie ta lewa strona czasem
rpawa i generalnie caly kark - bol sie ciagnie z lopatek do karku i szyji.
nie wiem co jest grane,
mam zamiar isc na akupunkture ale nie wiem czy to dobry pomysl...... ?
co to moze byc ?nigdy nie miale mrpoblemow z kregoslupem, raz cz ydwa mialem
przykurcz miesnia (szyjnego jakiegos tam) nie pamietam ze nie moglem ruszac
glwoa 2-3 dni, ale to teraz to poprostu katorga rano ja ksie budze proboje
glwoe uniesc do gory to czuje bol wlasnie z okolic karku

co moze pomoc
tylko diagnoza lekarza?
co moge sprobowac domowym sposobem??????prosze o pomoc

2. Data: 2008-02-23 20:23:42

Temat: Re: bol .... ale czego ?cos z szyja - prosze o pomoc
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-02-23 20:51 bartek pięknie wystukał/a:

> co moze pomoc
> tylko diagnoza lekarza?
> co moge sprobowac domowym sposobem??????prosze o pomoc

Trzeba prześwietlić kręgosłup. To może być i raczej napewno jest
dyskopatia szyjna.

--
animka

3. Data: 2008-02-24 10:30:56

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to znaczy dyskopatia szyjna ??????????

cos groznego ????????

4. Data: 2008-02-24 10:33:10

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a domowymi sposobami mozna to jakos wyleczyc ????

5. Data: 2008-02-24 10:56:13

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jeszcze pytanko
na czym najlepiej rozruszac te miesnie ?
troche sie rozciagam robie cwiczonka czy to cos da????
ewentualnie moge zaczac chodzic intensywnie plywac na basenik
czy to pomzoe czy tylko zlagodzi ?

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W dniu 2008-02-23 20:51 bartek pięknie wystukał/a:

> Trzeba prześwietlić kręgosłup. To może być i raczej napewno jest

bol serca
Czy to możliwe?
Przewlekłe zapalenie zatok - pomocy!
Szum w uszach
Proszek ze skorupy z jaj jako lek na kości