ból brzuszka u 3latka

1. Data: 2003-05-28 15:48:38

Temat: ból brzuszka u 3latka
Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ręce już opadają okresowo pojawia się ból brzucha, czasem dziecko się zwija.
Po lewej stronie jamy brzusznej.
Czy możliwy jest (bo słyszałem o takich przypadkach) taki ból związany z
jakimiś problemami
z wyrostkiem?

--
Marcin
GG 13349, m...@t...pl

2. Data: 2003-05-28 20:01:06

Temat: Re: ból brzuszka u 3latka
Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <m...@a...pl> napisał
> [...]
zwija.
> Po lewej stronie jamy brzusznej.
> Czy możliwy jest (bo słyszałem o takich przypadkach) taki ból związany z

Nie wiem czy to wyrostek, ale on najczęsciej boli po prawej stronie i
promieniuje wzdłuż nogi.
Natomiast po lewej stronie to może być związane z trzustką. Radziłabym
skonsultować z lekarzem i zrobić zalecone badania. Np usg brzucha. Czasami
dzieci maja bóle brzucha na tle nerwowym , ale to po wykluczeniu innych
chorób.
--
Kasia i Patryk ( 4 latka )
Łódź