ból gardła

1. Data: 2003-02-06 23:28:14

Temat: ból gardła
Od: "Paweł Stepnowski" <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak skutecznie i szybko zmniejszyć ból gardła?

2. Data: 2003-02-07 01:00:14

Temat: Re: ból gardła
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 7 Feb 2003 00:28:14 +0100, Paweł Stepnowski
<b1us9h$oga$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Jak skutecznie i szybko zmniejszyć ból gardła?

Tantum Verde w areozolu.
Antybiotyki już niepotrzebne.

--
Pozdrawiam;
Kaja

3. Data: 2003-02-07 10:13:45

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Stepnowski wrote:
> Jak skutecznie i szybko zmniejszyć ból gardła?

Przepukać słabą wodą utl. - 1 tabl. na pól szkl. wody, lub wodą z solą
kuchenną. Ja osobiście wolę pierwszy sposób, skutkują u mnie oba
przynajmniej doraźnie na jakiś czas. Do ssania tabl. z apteki np. tani i
ostatnio smaczny jest Sebidin z wit. c, ale mi za bardzo nie pomaga.

Ania

4. Data: 2003-02-07 13:10:04

Od: "WiseMan" <w...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja uzywam wode z sola. Bardzo dobra :)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

5. Data: 2003-02-07 13:41:44

Od: "Eliza" <e...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niepotrzebny wydatek, dużo kosztuje, a zupełnie nieskuteczne. Najlepsza woda
z łyzeczką soli lub sody oczyszczonej.

Pozdrawiam
Elżbieta

6. Data: 2003-02-07 15:00:13

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eliza" <e...@l...pl> napisał w wiadomości
> Niepotrzebny wydatek, dużo kosztuje, a zupełnie nieskuteczne. Najlepsza
woda
> z łyzeczką soli lub sody oczyszczonej.

Na mnie też nie dziala, podobnie jak wiele różnych tabletek do ssania.
Jedynie septolet daje radę i na drugi dzień jestem zupełnie zdrowa.
Trzeba chyba wypróbować metodą prób i błędów ;-)
Kasia

7. Data: 2003-02-08 00:14:45

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 7 Feb 2003 14:41:44 +0100, Eliza <b20clk$1irj$1@news2.ipartners.pl>
napisał/a:

> Niepotrzebny wydatek, dużo kosztuje, a zupełnie nieskuteczne. Najlepsza woda
> z łyzeczką soli lub sody oczyszczonej.

Nie taki wielki ten wydatek.*Tantum Verde* kosztuje jakieś 16-18 zł
(kupowalam parę dni temu,ale nie pamiętam dokładnie ceny)...Może starczyć
na długo-na pół roku,czy rok np.i zawsze jest pod ręka w razie czego.
U mnie zawsze bólem gardła zaczynała się angina lub zapalenie gardła.
Płukanie gardła,bez antybiotyków niestety nie pomagało,a T.V jest
skuteczniejszym dla mnie lekarstwem niż antybiotyk...I co najważniejsze nie
jest antybiotykiem :-)
Dzięki T.V przestałam chorować na anginy(uodporniłam się chyba),zaś po
antybiotykach ciągle mi się te anginy nawracały.

--
Pozdrawiam;
Kaja

8. Data: 2003-02-08 00:23:17

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 7 Feb 2003 16:00:13 +0100, mysza <b20hlr$4ka$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
napisał/a:

> [...]

> Jedynie septolet daje radę i na drugi dzień jestem zupełnie zdrowa.
> Trzeba chyba wypróbować metodą prób i błędów ;-)

Na mnie też z tych do ssania tylko septolete działa,trzeba mieć
cierpliwość,bo nie od razu...Nie jestem wytrzymała na ból :-(

--
Pozdrawiam;
Kaja

9. Data: 2003-02-08 22:59:35