Re: bol glowy

Data: 2002-03-15 09:10:37
Temat: Re: bol glowy
Od: Mich <M...@c...pl>

Tunia wrote:

> Pewnego dnia, a był to Thu, 14 Mar 2002 11:47:23 +0100, Mich

> hm
> no coż
> ja tez miałam takie zmiany w odcinku szyjnym (po niefortunnym
> przeciągnięciu sie w łożku obudzilam sie z glowaprzekrecona w prawo)
> wizyta u neurologa, jakies tam leki,RTG
> i sie wyprostowalo
> ale od tamtego czasu ciagle nawracajace migreny (ten bol, ktory
> opisujesz zakrawa mi na migrene...) trwajace od 3 do kilkunastu dni.
> trwalo to pare lat
> przestaly powracac kiedy wybralam sie do dobrego kregarza, ktory
> [...]

Moj szef...gdy zobaczyl mnie kolejny dzien bez usmiechu postanowil mnie
wyslac na wizyte do kregarza.
Zna kregarza w Namyslowie do ktorego sam jezdzi. "Niestety" jestem z
Wroclawia:)
Tylko czy dyskretne zmiany zwyrodnieniowe w stawie miedzykregowym
c7-Thi" to faktycznie poprzestawiane kregi? Mam watpliwosci czy na zmiany
zwyrodnieniowe kregarz jest
w stanie cos poradzic? Tak sobie wlasnie przypomnialam,ze przed wystapieniem
tych boli jakis czas
cierpla mi szyja...sadzilam ze to od ciaglego siedzenia przed komputerem.
Wiec moze jednak cos w tym jest.....

Dziekuje za rade:)
Pozdrawiam,
Mich