bol glowy

1. Data: 2002-03-14 10:47:23

Temat: bol glowy
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od 15 dni boli mnie glowa. Od 15 dni biore leki przeciwbolowe ( na ogol
starcza 2x1).
Boli mnie dosc specyficznie bo boli prawa "polowka" tzn szyja, prawe
ucho, troche zeby, oczodol no i
glowa. Bol jest pulsacyjny i w momencie silniejszego "ataku" mam bardzo
goraca skron (ale temperatury nie mam). Myslalam, ze przejdzie ale
jakos nie chcialo wiec poszlam do lekarza. Pani doktor nie postawila
konkretnej diagnozy (cyt:"moze to przesilenie wiosenne"), skierowala na
RTG kręgosłupa szyjnego
gdzie w zasadzie nic nie wyszlo tylko " dyskretne zmiany zwyrodnieniowe
w stawie miedzykregowym
c7-Thi"; zapisala Mydocalm i Cocarboxylasum domiesniowo:(. Nie dostalam
skierowania do specjalisty np. neurologa.
Martwie sie tym,ze to juz 15 dzien i nie mija. Przyjmowanie ciagle lekow
przeciwbolowych tez chyba nie
jest wyjsciem. Co to moze byc? Czy ktos z was mial podobny problem?Czy
postepowanie mojej lekarki
jest prawidlowe?

Moze istotne jest to iz rok wczesniej mialam podobne objawy tylko ze
dotyczylo to wowczas lewej polowki glowy. Minelo samo po 2 tygodniach.
Pomimo tego bylam przebadana przez laryngologa, okuliste, neurologa i
stomatologa.Wszystko bylo ok.

Pozdrawiam,
Mich

2. Data: 2002-03-14 10:58:08

Temat: Re: bol glowy
Od: "Qtc" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przeciwbolowych tez chyba nie
> jest wyjsciem. Co to moze byc? Czy ktos z was mial podobny problem?Czy

Hej,
moj maz mial identyczny problem, porobil wszystkie zalecane badania i nic
nie wyszlo. W koncu lekarka wyslala go na przeglad do dentysty i okazalo
sie, ze ma ogromna dziure w srodku zeba, ktora dawala takie dziwne objawy.
Oczywiscie wizyta u lekarza jest niezbedna, ale profilaktycznie warto pojsc
do dentysty.
pozdrawiam,
qtc

3. Data: 2002-03-14 11:07:32

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qtc wrote:

> [...]
> Oczywiscie wizyta u lekarza jest niezbedna, ale profilaktycznie warto pojsc

Bylam. Nie tak dawno zafundowalam sobie serie wizyt u stomatologa.
Zabki sa wyleczone i przeswietlone. Wszystko jest ok.
Ten "trop" jest wiec niewlasciwy.

Mich

4. Data: 2002-03-14 17:44:57

Od: Tunia <t...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a był to Thu, 14 Mar 2002 11:47:23 +0100, Mich
<M...@c...pl> napisał/a:

> [...]
>dotyczylo to wowczas lewej polowki glowy. Minelo samo po 2 tygodniach.
>Pomimo tego bylam przebadana przez laryngologa, okuliste, neurologa i

hm
no coż
ja tez miałam takie zmiany w odcinku szyjnym (po niefortunnym
przeciągnięciu sie w łożku obudzilam sie z glowaprzekrecona w prawo)
wizyta u neurologa, jakies tam leki,RTG
i sie wyprostowalo
ale od tamtego czasu ciagle nawracajace migreny (ten bol, ktory
opisujesz zakrawa mi na migrene...) trwajace od 3 do kilkunastu dni.
trwalo to pare lat
przestaly powracac kiedy wybralam sie do dobrego kregarza, ktory
przestawil mi kregi szyjne na prawidlowa pozycje - przedtem zrobilam
RTG i pokazal mi dokladnie gdzie sa zmiany
pare dni pozniej zrobilam ponownie RTG - zeby porownac - i tych zmien
nie bylo...
od tamtej pory bole glowy miewam niezwykle rzadko, zwykle poprzedzane
przez napiecie w szyi, ktore nauczylam sie likwidowac odpowiednimi
cwiczeniami zaleconymi przez kregarza (chodzi o rozciagniecie miesni
szyi m.in.)

takze moze wybierz sie do kregarza - jezeli jestes z Warszawy - w
nastepny weekend beda sie odbywaly Targi Medycyny Naturalnej i
Kosmetyki - jezeli interesuje Cie nazwisko tegoz kregarza, ktory mnie
wyleczyl zapraszam na priv

~ tunia ~
~ t...@c...com ~
~ ICQ 43595161 ~ GG 380777 ~
~ Black holes are where God divided by zero ~

5. Data: 2002-03-14 18:55:32

Od: "Valkiria" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylam. Nie tak dawno zafundowalam sobie serie wizyt u stomatologa.
> Zabki sa wyleczone i przeswietlone. Wszystko jest ok.
> Ten "trop" jest wiec niewlasciwy.

Ale moze wlasciwym tropem okaże sie zwrócenie uwagi na staw
skroniowo-żuchwowy.W sumie opisane przez Ciebie objawy zgadzają się z
dolegliwościami zwiazanymi z zwyrodnieniem w tym stawie .Stomatolog mógl Ci
zbadać zęby,ale nic nie pisałaś o innych badaniach na usługach dentystów
Hania

6. Data: 2002-03-14 20:59:05

Od: "Ryszard Lachman" <r...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Valkiria" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ci
> zbadać zęby,ale nic nie pisałaś o innych badaniach na usługach dentystów

mam ten sam problem, tzn bol glowy mniej wiecej w tych samych miejscach ,
tyle ze u mnie trwa to juz ponad rok, bol jest codziennie obecny niestety.
Wykonalem juz wszystkie mozliwe badania i nikt nic nie wie : laryngolog,
operacja przegrody nosa - zadnej poprawy, dentysta, neurolog, okulista,
mikrobiolog, chirurgia szczekowa, kregarz, rezonans magnetyczny glowy i cala
masa innych badan. Dodam ze u kazdego lekarza bylem kilka razy. Obecnie
jestem na etapie wizyt w Centrum leczenia bolu, akupunktury i
bioenergoterapi

=== Ryszard Lachman
=== r...@o...com

7. Data: 2002-03-14 21:50:59

Od: "Tunia" <t...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-03-15 08:59:39

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Valkiria wrote:

> [...]
> zbadać zęby,ale nic nie pisałaś o innych badaniach na usługach dentystów

Faktycznie innych badan nie mialam. Zastanawiam sie jednak nad tym ....czy te
bole w zeszlym roku
(bardzo podobne do obecnych) to tez mogly dotyczyc tego stawu? Tylko po drugiej
stronie glowy?
Wowczas jednak nie bolala mnie szyja....a teraz najsilniej czuje bol wlasnie
pod sklepieniem czaszki,
w skroni i w okolicach tetnicy szyjnej. Postaram sie jednak zbadac we wskazanym
przez Ciebie Haniu
kierunku.
Dziekuje za podpowiedz:)
Pozdrawiam,
Mich

9. Data: 2002-03-15 09:10:37

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tunia wrote:

> [...]
> nastepny weekend beda sie odbywaly Targi Medycyny Naturalnej i
> Kosmetyki - jezeli interesuje Cie nazwisko tegoz kregarza, ktory mnie

Moj szef...gdy zobaczyl mnie kolejny dzien bez usmiechu postanowil mnie
wyslac na wizyte do kregarza.
Zna kregarza w Namyslowie do ktorego sam jezdzi. "Niestety" jestem z
Wroclawia:)
Tylko czy dyskretne zmiany zwyrodnieniowe w stawie miedzykregowym
c7-Thi" to faktycznie poprzestawiane kregi? Mam watpliwosci czy na zmiany
zwyrodnieniowe kregarz jest
w stanie cos poradzic? Tak sobie wlasnie przypomnialam,ze przed wystapieniem
tych boli jakis czas
cierpla mi szyja...sadzilam ze to od ciaglego siedzenia przed komputerem.
Wiec moze jednak cos w tym jest.....

Dziekuje za rade:)
Pozdrawiam,
Mich

10. Data: 2002-03-15 10:13:05

Od: Tunia <t...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a był to Fri, 15 Mar 2002 10:10:37 +0100, Mich
<M...@c...pl> napisał/a:

(..)

> [...]
>tych boli jakis czas
>cierpla mi szyja...sadzilam ze to od ciaglego siedzenia przed komputerem.

od ciaglego siedzenie przed komputerem rzeczywiscie cierpnie szyja a
takze jest mozliwe doprowadzenie do takich zmian.
to co zrobi kregarz to bedzie wstawienie kregow na swoje miejsce..
to wystarczy :)

a potem trzeba juz tylko dbac o kregoslup:)

--

GOŚCIEC
Jak sie pozbyc zapachu
Psychiatria