ból głowy i szyji

1. Data: 2006-10-10 11:02:18

Temat: ból głowy i szyji
Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od wczoraj boli mnie głowa, szyja i ucho, ale nie w środku, tylko na
zewnątrz. Cała prawa połowa. Myślałam, że źle spałam i mi to przejdzie,
ale nie przeszło. Ból nie jest ciągły. Pojawia się tak co
kilkanaście/kilkadziesiąt sekund i jest wówczas bardzo dokuczliwy.
Wczoraj wzięłam dwa ketonale (najpierw jeden i po czterech godzinach
drugi), dziś jeszcze nic. Nie mam temperatury, ale trochę kręci mi się w
głowie. Czuję się tak jakbym miała obolałą skórę na głowie. Próbowałam
dostać się do lekarza rodzinnego, ale nie ma już miejsc. Co to może być?
Pozdrawiam,
eMCe

2. Data: 2006-10-10 11:29:37

Temat: Re: ból głowy i szyji
Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

moze powiekszone wezly chlonne na szyi i za uszami??? mialem niedawmo
cos takiego i tak samo wydawalo mi sie, ze to od ciaglego siedzenia na
jednym boku, opierania glowy czy spaniu na jendym boku.

marcin

3. Data: 2006-10-10 12:02:25

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...com napisał(a):
> moze powiekszone wezly chlonne na szyi i za uszami??? mialem niedawmo
> cos takiego i tak samo wydawalo mi sie, ze to od ciaglego siedzenia na
> jednym boku, opierania glowy czy spaniu na jendym boku.

Czy ja wiem, jak dotykam jedną i drugą stronę, to nie widzę jakieś
znaczącej różnicy. Ten ból z tego co obserwuje, to zaczyna się
rozszerzać. Zaczęła mnie już boleć szczęka... i skóra na twarzy też jest
cała obolała, ale tylko z jednej strony. Czy z czymś takim mogę
ewentualnie pójść na jakiś ostry dyżur, albo na pogotowie?
eMCe

4. Data: 2006-10-10 12:39:56

Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzelam: półpasiec

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/

5. Data: 2006-10-10 13:11:04

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Larsoden napisał(a):
> Strzelam: półpasiec

Już miałam. Na to można dwa razy chorować?
eMCe

6. Data: 2006-10-10 19:51:28

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMCe napisał(a):
> [...]
> głowie. Czuję się tak jakbym miała obolałą skórę na głowie. Próbowałam
> dostać się do lekarza rodzinnego, ale nie ma już miejsc. Co to może być?

Właśnie wróciłam z pogotowia. Mam zapalenie nerwu przy jakimś tam kręgu
czy coś takiego. Dostałam Mydocalm i Ketonal i ponoć ma przejść za 2-3 dni.
eMCe

jakim jestes calownikiem:) sprawdz sie test! NAGRODY OD NIVEA !
krwiomocz, bóle stawu skokowego
USG - nerka prosba o interpretacje
24 godzinna pH-metria
Re:Trądzik