bol karku/tylu glowy + mdlosci

11. Data: 2004-07-25 19:29:54

Temat: Re: bol karku/tylu glowy + mdlosci
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jul 2004 01:25:13 +0200, Sabinka
<s...@t...tuniema.pf.pl> wrote:

>I ja przepraszam bo po pierwsze mialam pisac na priv po drugie
>pomylilam daty i myslalam ze dotarl do mnie stary post, z 4.07 :)

I jeszcze do Marka konkretniej:
Czy znasz takie powiazanie: kark - mdlosci? Cos tak jak u mnie?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

12. Data: 2004-07-25 19:44:06

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jul 2004 21:29:54 +0200, Sabinka wrote:

> I jeszcze do Marka konkretniej:
> Czy znasz takie powiazanie: kark - mdlosci? Cos tak jak u mnie?

Poniekąd.

Na przykład w wspomnianej przeze mnie wcześniej migrenie podstawnej
klasycznie występują objawy z zakresu unaczynienia tętnicy podstawnej -
czyli na przykład zawroty głowy, nudności i wymioty.
W tzw. szyjnopochodnych bólach głowy mdłości czy wymioty również się
zdarzają (ale jak już tu pisałem szyjnopochodne bóle głowy to
kontrowersyjny temat:) ).
Można też sobie wyobrazić inne sytuacje prowadzące do podobnej
konfiguracji objawów.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

13. Data: 2004-07-25 21:21:02

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jul 2004 20:44:06 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

>(...)
>Można też sobie wyobrazić inne sytuacje prowadzące do podobnej
>konfiguracji objawów.

Ok, dzieki. No to pozostaje mi poszukanie dobrego neurologa, ktory
uwierzy w moje karkowo-glowowe bole :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

14. Data: 2004-07-26 08:24:52

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Na przykład w wspomnianej przeze mnie wcześniej migrenie podstawnej
> klasycznie występują objawy z zakresu unaczynienia tętnicy podstawnej -
> czyli na przykład zawroty głowy, nudności i wymioty.

A pro po migreny podstawnej...
Jest coś bezpiecznego co można stosować doraźnie w przypadku migreny
podstawnej u ciężarnej? Chodzi głównie o nudności i zawroty głowy, a na
wizytę u neurologa czeka się 1,5 - 2 miesiące, także odpada ;). Dopiero
oddzyskałam wagę z początku ciąży, a teraz mam problemy z jedzeniem i
nie chciałabym znowu zacząć tracić na wadze. A u mnie jak się zacznie -
to 2,3 tygodnie potrzyma.

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

15. Data: 2004-07-26 09:18:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jul 2004 10:24:52 +0200, nonnocere wrote:

> A pro po migreny podstawnej...
> Jest coś bezpiecznego co można stosować doraźnie w przypadku migreny
> podstawnej u ciężarnej?

A co ciężarna stosowała przed ciążą? Znaczy co stosowała z dobrym
skutkiem? I jaki jest wiek ciąży?:)

16. Data: 2004-07-26 09:53:55

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> A co ciężarna stosowała przed ciążą? Znaczy co stosowała z dobrym
> skutkiem? I jaki jest wiek ciąży?:)

Ciężarna stosowała ;) Metoclopramid doraźnie, który nie do końca ale
wyraźnie pomagał. Najlepiej pomagały takie czopki wg specjalnej
receptury, tam 5 czynników było, w tym: dexamethason, luminal, coś
przeciwwymiotnego, przeciwbólego i 5 który nie pamiętam. Mig priv też
bywał pomocny. To 31 tc :).
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

17. Data: 2004-07-26 10:24:23

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Tych czopków bym raczej nie ryzykował:)

Ja też :) Czysty hardocore ;)

> Domyślam się, że pewnie nie tego ciężarna oczekiwała, ale pewnie sama
> rozumie, że w tej sytuacji nie mogę napisać nic innego.

Wiem, wiem... Łudziłam się ;) Zastosuję wizualizację z relaksacją :) To
z pewnością bezpieczne :)

> To już niedługo... Trzymam kciuki:)

Dzięki.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

18. Data: 2004-07-26 10:29:49

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jul 2004 11:53:55 +0200, nonnocere wrote:

> [...]
> receptury, tam 5 czynników było, w tym: dexamethason, luminal, coś
> przeciwwymiotnego, przeciwbólego i 5 który nie pamiętam.

Migpriv czyli specyficzny miks aspiryny z metoklopramidem. Aspipryna ma
kategorię C, a metoklopramid B, zatem niestety mogę tylko napisać, żeby
ciężarna skonsultowała się z żywym lekarzem. Skoro inne rzeczy nie
pomagały kiedyś, to nie ma sensu ich próbować teraz, nawet, jeśli są
bardziej bezpieczne.

komplikacje po usun. zylakow!
W jakim czasie
Re:choroby maciczne