bol kolana

1. Data: 2004-05-07 14:45:09

Temat: bol kolana
Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Miesiac temu rozciagajac malo rozgrzane miesnie nog, naciagnalem sobie je.
Pozniej zaczelo mnie bolec kolano. Wewnetrzny, kujacy bol prawego kolana.
Lazilem z tym miesiac, czekajac - moze przejdzie. Dzis poszedlem do lekarza
i ten mi kazal nie uprawiac sportu i smarowac to kolano masciami. Wypisal
rowniez skierowanie do ortopedy.

Czy same mascie moga pomoc w takiej sprawie?

W sumie to to skierowanie na nim wymusilem, chociaz go nie chcialem...

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

2. Data: 2004-05-07 18:15:48

Temat: Re: bol kolana
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-05-07 16:45, s(00)mal napisał(a):
> [...]
>
> Czy same mascie moga pomoc w takiej sprawie?
>
> W sumie to to skierowanie na nim wymusilem, chociaz go nie chcialem...

Witaj Soomal!

Mam to samo z corka od prawie trzech lat.. bylam u 7 ortopedow, kazdy
mowi co innego.... niestety
Nie chce cie starszyc wiec idz do lekarza skoro masz skierowanie i zrob
wszelkie badania jak ci sie uda.
mnie sie neistety nie udaje i za wszystko płace ale co zrobic .. corka
jest najwazniejsza.
Idz do lekarza jak najszybciej i wszystko opowiedz
Zycze ci znalezienia dobrego ortopedy

pozdrawiam
b.

3. Data: 2004-05-08 13:29:42

Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> Mam to samo z corka od prawie trzech lat..

_To_ samo?

> bylam u 7 ortopedow, kazdy
> mowi co innego.... niestety

Chyba zaczynam rozumiec moja babcie ktora mowi, ze lekarz nie pomoze.

> Nie chce cie starszyc wiec idz do lekarza skoro masz skierowanie i zrob
> wszelkie badania jak ci sie uda.
> mnie sie neistety nie udaje i za wszystko płace ale co zrobic .. corka
> jest najwazniejsza.

PROSZĘ, ZOSTAŃ MOJĄ MAMĄ;)

> Idz do lekarza jak najszybciej i wszystko opowiedz
> Zycze ci znalezienia dobrego ortopedy

Pewnie, ze go znajde:)

4. Data: 2004-05-10 07:51:18

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal, 2004-05-08 15:29, wrote...

> _To_ samo?

Wiesz... ten sam klujacy bol pod rzepka
Tak zrozumialam z twojego postu.

> Chyba zaczynam rozumiec moja babcie ktora mowi, ze lekarz nie pomoze.

eh , moze tylko ja mam pecha

> Pewnie, ze go znajde:)

Napisz co ci powiedzial..
Chetnie wyslucham..
Mozesz na priv, chetnie wymienie doswiadczenia.

Teraz corka dostala masaz wirowy i musze powiedziec, ze po 3 zbiegach
zaczyna normalnie chodzic.. Czyli nareszcie cos dziala.

--
pozdrawiam b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

5. Data: 2004-05-11 05:58:41

Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz... ten sam klujacy bol pod rzepka
> Tak zrozumialam z twojego postu.

No wlasnie cos takiego, a dzis np. (zmiana cisnienia) boli mnie tez gora
rzepki gyd dotykam.

> Napisz co ci powiedzial..
> Chetnie wyslucham..
> Mozesz na priv, chetnie wymienie doswiadczenia.

OK, jak pojade to napisze co i jak.

> Teraz corka dostala masaz wirowy i musze powiedziec, ze po 3 zbiegach
> zaczyna normalnie chodzic.. Czyli nareszcie cos dziala.

Ja chodze w miare normalnie:) Tylko, ze nie mam zwolnienia z WF. Lekarz
podarl, gdy poprosilem z ta noga o skierowanie do ortopedy:(

Poza tym nie powiem - "mondry" gosc. Kazal 2 tygodnie smarowac noge Fastum,
a na etykietce tego zelu czytam, ze nie mozna stosowac dluzej niz
tydzien...

6. Data: 2004-05-11 07:18:13

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal, 2004-05-11 07:58, wrote...

> Ja chodze w miare normalnie:) Tylko, ze nie mam zwolnienia z WF. Lekarz
> podarl, gdy poprosilem z ta noga o skierowanie do ortopedy:(

Moja cora nie moze chodzic ..z bolu.
A ortopeda powinien to zobaczyc, powinienes zrobic przeswietlenie..
Z tego co czytam grupy jestes mlodym chlopakiem i roznie moze byc.

> Poza tym nie powiem - "mondry" gosc. Kazal 2 tygodnie smarowac noge Fastum,
> a na etykietce tego zelu czytam, ze nie mozna stosowac dluzej niz
> tydzien...

Wiesz co? nie cztalam etykiety ale przestraszyles mnie...
Moja cora ma Fastum od dwoch lat...

Ja wczoraj bylam u rodzinnego i zaproponowal polozenie jej w szpitalu
jak skonczy zabiegi w celu kompleksowego przebadania.. .bo trwa to zbyt
dlugo.. I chyba tak zrobie.

7. Data: 2004-05-11 18:53:36

Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> Moja cora nie moze chodzic ..z bolu.
> A ortopeda powinien to zobaczyc, powinienes zrobic przeswietlenie..

Tez tak mysle. Kurcze, rok tem pod kolanem sie ostro uderzylem w ta noge,
moze teraz jak sobie ja naciagnalem to wraca tamta kontuzja?

Tylko, ze wtedy naomowiony przez matke nie poszedlem do lekarza

> Z tego co czytam grupy jestes mlodym chlopakiem i roznie moze byc.

Eee, ktore grupy?:))

> Wiesz co? nie cztalam etykiety ale przestraszyles mnie...
> Moja cora ma Fastum od dwoch lat...

Dzien w dzien?

> Ja wczoraj bylam u rodzinnego i zaproponowal polozenie jej w szpitalu
> jak skonczy zabiegi w celu kompleksowego przebadania.. .bo trwa to zbyt
> dlugo.. I chyba tak zrobie.

Skoro trwa to az tyle to rob je bez wachania IMO.

--
[...]

Dlaczego nikt na poradach przez internet nie chce zarabiać?
AM i AWF
test na HIV
jakie badania?
Sprzedam sprzet dla stomatologow